{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

Gammel "øm" hund {{forumTopicSubject}}

Min gamle hund Zenith på snart 14 år, døjer med gigt. Jeg giver hende daglig Vital Animin, der normalt har rigtig god virkning, men nogle dage halter hun en del.
Nu har jeg hørt om ReVet fra VetCur som jeg fluks har købt - nogen der har erfaring med andet de kan anbefale? Jeg har tidligere givet hende Glycosamin uden effekt. Jeg har endvidere smertestillende fra dyrlægen liggende, som jeg dog kun meget nødigt giver hende.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gammel "øm" hund
  • #1   24. apr 2006 Okay... der er vist ingen der kan hjælpe - øv ;(

• #2   24. apr 2006 Min rottweiler får en indsprøjtning hos dyrelægen ca. engang om året, og det hjælper hende rigtig godt.. Hun ændrer sig fuldstændig efter et par dage og opfører sig nærmest som en hvalp igen, hun er selvfølgelig nogle år yngre end din, men fik allerede konstanteret HD som 3årig .. Jeg kan selvfølgelig ikk' huske hvad det hedder lig' nu, men det kan jeg finde ud af til i morgen - Min dyrelæge anbefalede det for nogle år siden, og da var det lig' kommet på market.. Cherrie får dem som sagt for dårlige hofter samt skulder, men de skulle vist også være effektive mod gigt..
    Ellers ingefær - du kan købe dem i pilleform på apoteket og i matas.. Dem har jeg så ikke selv prøvet, men det skulle være godt.. - bedre en glycosamin ihvertfald..

• #3   24. apr 2006 sara- det er højst sandsynligt binyrebarkhormon din hund får....

Frøken- hvor længe prøvede du glucosamin????
    Min får det med rigtig god effekt....

Håber du finder ud af noget ;o)))

• #4   24. apr 2006 Mette.. Ej.. det tror jeg bestemt ikke det er.. Binyrebarkhormon har vel også været på market i mange år..

• #5   24. apr 2006 Takker begge to...
    Hormon er jeg ikke glad for da hun i forvejen har fået rigtig meget for sit ene øje.. Glyco, prøvede jeg et par måneder. Det var før det blev billigt og skulle købes i dyre domme hos dyrlægen..

• #6   24. apr 2006 Sara- havde ikke lige set det var et nyt præparat, undskylder ;o))

Frøken- min bulldog får glucosamin og msm, da de går ind og støtter hinanden godt, måske er det forskellen.... Men det er det samme med mennesker, nogle virker det ved og andre ikke.....plus det er smertedækkende naturligt msm'en

• #7   24. apr 2006 Hvad er msm ??

• #8   24. apr 2006 Frøken D.. Jeg tjekker det lig' op imorgen..
    Jeg går stærkt ud fra min dyrelæge ville oplyse mig om det, hvis det var binyrebarkhormon..
    Jeg skriver til dig imorgen under jeres gæstebog..

• #9   24. apr 2006 ang. msm - så kik lig op over Besvar indlæg - det ku' godt se ud som om du kunne finde ud af det der.. gg..
    Så vil jeg også ta' en kikker - kender det nemlig heller ikke.

• #10   24. apr 2006 MSM er Methyl-sulfonyl-methan. Mere ved jeg ikke. Men jeg ved for at få den optimale virkning så hører MSM med. Ved nogle Glucosamintbl. er det tilsat, men ikke alle. Derfor skal man kikke efter det...
    Mit er i pulverform, begge dele.

• #11   24. apr 2006 Mette: Okay - det har jeg aldrig hørt om.. Det må jeg prøve at undersøge. Tror der er kommet rigtig meget nyt til siden vi prøvede.. Han foreslog også noget andet i helseforretningen (aner ikke hvad der er), men synes jeg skulle prøve ReVet først...
    Sara: Super !!

• #12   24. apr 2006 Ej, hvor er jeg dog dum.. De reklamer der står mellem sidste indlæg og besvar indlæg skifter jo hele tiden..gg.. Det stod bare tre link om tilbud på glycosamin og msm på det tidspunkt du spurgte..
    Tror du kan læse mere om det på: www.bio-natur.dk

• #13   24. apr 2006 Nu er de der igen..gg.. skynd dig og kik..

Kommentér på:
Gammel "øm" hund

Annonce