1.461 visninger
|
Oprettet:
Glad for min tyske dyrlæge ;oD {{forumTopicSubject}}
Ja så har Nemo været ved dyrlægen, og er blevet kastereret, har fået rykket en tand ud + tandresning, samt smertestillende og pencillin ialt små 1600,-
Det havde jeg aldrig fået her i dk, så elsker min tyske dyrlæge ;o)
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 31 Hunde: 4 Annoncer: 8 Emner: 73 Svar: 4.131
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 70
Som about my dog skriver så ville de kun dække en tandudtrækning, og vi har kigget det igennem med sygeforsikring, og jeg synes desværre det var lidt for bøvlet, i forhold til at vi bruger en tysk dyrlæge, og vi har derfor fravalgt denne ekstra forsikring...
Da flere af jer har skrevet en pb, for navn og adresse skriver jeg den også lige her:
H.Eger / A. Carstensen
Alt- Frösleer- Weg 81 A
24955 Harrislee
Tlf: ( 0461 ) 74982
Ps: Det plejer at være muligt at kunne snakke med en der kan dansk, når man gerne vil bestille tid eller har nogle spørgsmål...
Og jeg har selv været der en del gange efterhånden bla med min mor, og der har der altid været en der talte dansk der kunne oversætte osv hvis vi ikke lige selv kunne forstå det hele...
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 21 Svar: 89
hvis den gør det har jeg da snydt mig selv 3 gange
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
Gitte S
Taler han dansk?
maj 2008
Følger: 39 Følgere: 40 Hunde: 6 Emner: 11 Svar: 696
har brugt dem i godt 2 år nu ,
sidst da silke sku have mælketænder ud ,
jeg sad med hende til hun sov ,først der tog de over og så ku vi hente hende igen 2 timer after ........... hvor hun sad i sin transport kasse ved siden af gittes nemo der lå i sin kasse og der var ro i rummet de var i ingen andre hunde .....
da nala for 2 år siden sku have mælketænder ud ved vores danske dyrlæge , sku vi avlever hende kl 8,- og vi ku først hente hende igen kl 14,-
går aldrig tilbage til de danske dyrlæger igen ,efter man har prøvet de tyske omsorg for dyrene
elisabeth
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 31 Hunde: 4 Annoncer: 8 Emner: 73 Svar: 4.131
Glad for min tyske dyrlæge ;oD