{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glad for min tyske dyrlæge ;oD
  • #2   5. sep 2010 Det eneste en forsikring ville dække ud af det hun har fået lavet på/ved sin hund er tand ud ryk.

• #4   5. sep 2010 Hejsa allesammen..
    Som about my dog skriver så ville de kun dække en tandudtrækning, og vi har kigget det igennem med sygeforsikring, og jeg synes desværre det var lidt for bøvlet, i forhold til at vi bruger en tysk dyrlæge, og vi har derfor fravalgt denne ekstra forsikring...

Da flere af jer har skrevet en pb, for navn og adresse skriver jeg den også lige her:

H.Eger / A. Carstensen
    Alt- Frösleer- Weg 81 A
    24955 Harrislee
    Tlf: ( 0461 ) 74982

Ps: Det plejer at være muligt at kunne snakke med en der kan dansk, når man gerne vil bestille tid eller har nogle spørgsmål...
    Og jeg har selv været der en del gange efterhånden bla med min mor, og der har der altid været en der talte dansk der kunne oversætte osv hvis vi ikke lige selv kunne forstå det hele...

• #5   5. sep 2010 vil en sygeforsikring dække tand ud træk dække ???
    hvis den gør det har jeg da snydt mig selv 3 gange smiley

• #6   5. sep 2010
    Gitte S
    Taler han dansk?

• #7   7. sep 2010 ja de er bare gode der nede , og der er altid en dansktalende tolk med ,
    har brugt dem i godt 2 år nu ,
    sidst da silke sku have mælketænder ud ,
    jeg sad med hende til hun sov ,først der tog de over og så ku vi hente hende igen 2 timer after ........... hvor hun sad i sin transport kasse ved siden af gittes nemo der lå i sin kasse og der var ro i rummet de var i ingen andre hunde .....

da nala for 2 år siden sku have mælketænder ud ved vores danske dyrlæge , sku vi avlever hende kl 8,- og vi ku først hente hende igen kl 14,-
    går aldrig tilbage til de danske dyrlæger igen ,efter man har prøvet de tyske omsorg for dyrene smiley

elisabeth smiley

• #8   8. sep 2010 Vil gerne sige at der er rigtig stor forskel fra sted til sted på danske dyreklinikker hvordan det fungere. Ligeledes er der også stor forskel i Tyskland, så man kan ikke generalisere.

Kommentér på:
Glad for min tyske dyrlæge ;oD

Annonce