717 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Kritik/Dommer!! Kritik/Dommer!!

God aften hg...

Vil lige høre om der er nogle der har prøvet og få en dårlig kritik til en dkk udstilling? Og hvad kan være en god kritik i forhold til en dårlig ?

Måske der er os en som har haft en dårlig oplevelser med en dommer, og i så fald hvad gjord du/i så?

På forhånd tak smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kritik/Dommer!!
  • #1   4. sep 2010 Der er jo ikke så meget at gøre.
    Dommerens bedømmelse er jo subjektivt og der er mange måder at tolke standarder på.

• #2   4. sep 2010 En dommer i Herning sidste år skrev i kritikken til Linda at hun er kvadratisk.. Hmmm.. Det er hun så ikke, men har set dommerens egne sheltier på hendes hjemmeside og i forhold til dem JA så er alle vores hunde kvadratiske.

Men sådan er det jo og så tropper jeg ikke op hos den dommer igen. Det er bare noget man husker og heldigvis kan alle de andre dommere lide Linda smiley

• #3   4. sep 2010 Jeg havde engang for maaaaange år siden den mest vindende golden herhjemme. Han vandt ALT. Pludselig en dag fik han en kritik hvor der stod at han var skæmmende for racen..... Øøhhhhh.

Han var så en hund,. der ALDRIG bed noget i stykker............. Men en kritik blev splittet til atomer.............*GG*

Jeg synes dog at den var "lidt sjov" så jeg klistrede den sammen igen så godt jeg kunne.

Jamen man kan jo ikke gøre noget ved det? Andet end at holde sig fra den dommer fremover:-)

• #4   4. sep 2010 Okay lyder til i har prøvet til af været med de kære dommer smiley Meeen hvordan finder man ud af hvad dommer der er til de forskellig udstillinger? Freksembel skal jeg udstille i oktober så kunne da være lidt sjovt og se hvem der er dommer i min ring smiley Man kan jo først se hvem det er når man for sigt nummer ovs smiley

• #5   4. sep 2010 Der skulle da gerne stå på jeres klubs hjemmeside hvem der skal dømme.. På sheltie.dk, står der også hvilke dommere der kommer til hver udstilling som er slået op på hjemmesiden.

Jeg plejer at google dommerene og ser om de har min egen race, hvis de har så vil jeg gerne se deres egne hunde for derud fra kan man tydeligt se et billede af hvordan de synes racen skal se ud.
    Ellers læser jeg kritikker fra år tilbage hvis dommeren har dømt før i vores land og derud fra kan jeg tyde mig hvilken type dommeren kan lide og så ud fra disse ting så vurderer jeg om det er noget jeg vil bruge penge på smiley

Hvis jeg ikke kan finde noget på dommeren, så melder jeg mig til og håber det går godt alligevel smiley

• #6   4. sep 2010 Må lige kigge på dtk hjemmeside smiley

• #7   4. sep 2010 Dengang i 80`erne hvor jeg udstillede rigtig meget, satte jeg mine kritikker ind i en mappe under dommerens efternavn. Så når jeg sad og fandt ud af om jeg skulle udstille ved en given udstilling, kiggede jeg mine kritikker efter for at finde ud af om dommeren hvde dømt mine hunde før og i givet fald hvad han/hun syntes om dem.

Det var påfaldende at de skandinaviske og engelske dommere var vilde med specielt min ene meget vindende golden.

Men hvis de havde dømt dem før og ikke kunne li`dem, var der ingen grund til at bruge tid og penge på at udstille hos den dommer.

• #8   4. sep 2010 Mette - smart med sådan en mappe, måske jeg skullle lave sådan en smiley

• #9   4. sep 2010 SBT:

Ja, hvis man udstiller så meget som jeg gjorde dengang, så er det en RIGTIG god ide:-))

• #10   4. sep 2010 Vil sku lave sådan en mappe smiley

Fandt os lige de link på dommer smiley

http://dansk-terrier-klub.dk/UserFiles/1/file/Dokumenter%20til%20download/dtk-dommerliste-2010.pdf

http://dansk-kennel-klub.dk/632/310

• #11   4. sep 2010 Det er for dyrt at rejse europa tyndt, hvis man ved på forhånd at dommeren ikke kan lide ens hund:-))

Kommentér på:
Kritik/Dommer!!

Annonce