{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.119 visninger | Oprettet:

En god og en dårlig oplevelse {{forumTopicSubject}}

Igår skulle jeg lige en tur i Danmøbler og kigger efter nogle småting.
Da jeg træder ind af døren, kommer der den sødeste lille uldtot løbende mod mig! Bagefter kommer der en endnu mindre uldtot, der er mindst lige så kær!
Det viste sig så at damen der arbejde der, ejede disse to hunde og det var mor og søn.
Jeg spurgte ind til hvordan og hvorledes og kunne godt se det var en Bichon Frise hun havde. Hundene var bare så søde og hun havde nu denne ene hvalp tilbage udaf et kuld på 5. DKK tavle og det hele og super lækkert sind hos moderen i hvert falde! Godt man ikke lige havde 9000 der. Nuuuhr de er sku skønne de små..

Nå men senere på aftenen, var jeg ude og spise med nogle veninder og da vi skal gå fra cafeen til en lille bar, så møder jeg endnu en hundehvalp!! (Taler lige til mit alt for hvalpeskrukke hjerte)
Pigen der stå med den snakker i telefon og jeg fagter til hende om jeg må klappe hunden. Jeg får lov og hun ligger så på. Jeg kan godt se hvad det er for en type hund, men spørger alligevel så ind til den.
Hun fortæller det er en Engelsk stafford terrier, hvilket jeg aldrig har hørt om(ved ikke om de findes) og hun var rigtig lang tid om at svare.
Derefter så fortæller hun så at hun har haft den fra den var fem uger og det spørger jeg os undrende ind til og hun ender så med at fortælle mig at det er en amerikansk stafford terrier og det var derfor hun havde fået den så tidligt... Jeg klapper bare babyen farvel og går hovedrystende videre...

Hvor er det ærgerligt der findes sådanne mennesker der ikke kan se ud over deres egen næsetip.

Lige en lille historie fra min fredag aften smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En god og en dårlig oplevelse
Kommentér på:
En god og en dårlig oplevelse

Annonce