{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.443 visninger | Oprettet:

En god klikker? {{forumTopicSubject}}

Min klikker blev hurtigt besværlig at trykke på og jeg vil helst undgå at købe en klikker hver 3 måned.

Nu vil jeg gerne begynde klikker træning igen men jeg ved ikke hvilken jeg skal vælge, den skal være super nem at trykke på da jeg har meget svage fingre. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En god klikker?
  • #1   5. jan 2017 Har afprøvet en del forskellige klikker modeller og endnu ikke fundet DEN smiley
    Enten ryger knappen af, eller også knækket selve det der kan fæstnes i nøglering/armbånd.. smiley

• #3   5. jan 2017 Jeg er gået tilbage til den gammeldags slags. Synes den blå med den orange knap var ret god, men de sidste jeg købte er så svære at trykke ned, som om knappen er placeret forkert.

profilbillede
  • #6   5. jan 2017 Samme holdning som Randi smiley Den gamle type virker bare smiley Min ældste klikker er 15 år gammel og bliver brugt stort set dagligt.

• #7   5. jan 2017 Jeg har gennem årerne prøvet mange forskellige og den jeg holder mest af, er den jeg har nu fra Karen Pryer.

Både fordi den er nem at klikke, ligger godt i hånden og ikke larmer for meget (træner og klikker i bus, tog, lejligheden osv og den gamle type larmer unødvendigt meget imø) men stadig larmer nok til at den tydeligt høres. Indtil nu har den holdt til daglige brug i snart 1 år og den ligger i lommerne, tasker, godbidstasken mv.

Prisen er også til at holde af, jeg gav 35 kr. for den smiley

profilbillede
  • #8   5. jan 2017 Jeg er enig med Karina G. Hvis man skal have en klikker, der holder nogenlunde og ikke er så stram i knappen, så er det Karen Pryor.

Den er knap så holdbar som den En grå linker til, men knappen der går lidt strammere på den.

• #9   5. jan 2017 Jeg syntes den Randi viser er rigtig god, den har dyrenes beskyttelse til 10 kr

• #10   5. jan 2017 Synes på ingen mulig måde de er lette at trykke på. Dem ville jeg ikke skaffe mig, hvis jeg havde udfordringer på det område.

• #11   5. jan 2017 Jeg skal helst have en med knap på, på grund af mine fingre.

Jeg havde den med den der sorte med gul knap.

• #12   5. jan 2017 Køb et lille lager smiley

Vi har altid en lille bunke klikkere til rådighed - man glemmer dem, taber dem, træder på dem - og så skal der være en til lige at nappe smiley

• #14   5. jan 2017 Min tommelfinger er ekstra svag da det ene led sidder meget løst, jeg skal helst kunne trykke på den med det øverste led.

Den med den gule knap var rigtig god til at starte med, men den blev svær at trykke på efter 3 måneder.

Kommentér på:
En god klikker?

Annonce