899 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Analkirtler :( Analkirtler :(

Nu er den gal igen med Sika, hun kører rumpen hen af gulvet så mange gange om dagen, det er så synd for hende :,( , hun fik trykket Analkirtler ud for ca 1/2 år siden og igen her for 14 dage siden hos dyrlægen, og her sidste gang smurte han et eller andet op i enden som jeg ikk kan huske hva hedder... Men nu gør hun det igen, jeg har overvejet at få det opereret væk, men har så også hørt at det ikke sku være så godt smiley er der nogen af jeres hunde der har samme problem eller er blevt opereret for det vil jeg meget gerne høre resultatet efterfølgende om det har hjulpet jeres hunde ?

har så også fået en creme ved dyrlægen jeg kan smøre hende med bagi, men det hjælper heller ikk desværre smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Analkirtler :(
  • #1   3. sep 2010 Måske der er gået betændelse i det?

• #2   3. sep 2010 hvordan er hendes afføringen.. har du overvejet at give rå ben, så hun får lidt "hård" afføring og måske tømmer dem selv?

Ved ikke hvad du fodrer med nu... og hvis hun aldrig har fået rå ben, så kræver det naturligvis at hun vænnes til det stille og roligt.

• #3   3. sep 2010 Det er ikke nok at tømme dem eller smøre creme på hvis der er infektion - det skal behandles hurtigst muligt med pennicilin, da infetionen kan sprede sig videre i kroppen op gennem tarmen.

• #4   3. sep 2010 Når Gizmo får betændelse i sine, hvilket er ca hver 3 måned nogen gange oftere, så bliver de tømt og derefter skyllet og så kommer min dyrlæge noget pencillin salve ind i dem, samtidig får han så også en pencillin kur i pilleform og det plejer at hjælpe.

Og ja ben kan være godt, hvis man har en hund der gider at spise dem *GG*

• #6   4. sep 2010 tak for allle jeres svar.. hun får faktisk tit ben, og har somme tider rigtig hård afføring så hun næsten ikk kan komme af med det, hun fik creme på pga hun blev rød deromme af hun slider huden af når hun kører rumpen så tit, dog ikk gået hul så det bløder, jeg tror det blir ende med hun blir opereret for det, for det er jo rigtig synd for hende det skal blive ved smiley

• #8   9. sep 2010 Min den ene hund lider også af det og je3g tømmer hende nok et par gange om mdr og andre gange kun hver 2. mdr. Men overvejer også af få dem fjernet synes det er synd for hende og træls hun ligger og gnupper sig i enden hele tiden... Nogle der ved om det er dyrt ::?

Kommentér på:
Analkirtler :(

Annonce