{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

Godt nok syg {{forumTopicSubject}}

Min kære Riiini er godt nok ikke frisk.
Har været til dyrlægen med ham i dag, fordi han havde blodig diarre. Han fik en sprøjte med bredspektret antibiotika og så har jeg fået nogle antibiotika-piller som han skal have fra i morgen.
Men han er blevet noget mere skidt i løbet af dagen, dvs. han vil gerne spise sin havresuppe med små stykker kogt kylling.
Men når han går, så kan man se han har rigtig ondt i maven, han går så så forsigtigt at man næsten kan se, han overvejer næste skridt grundigt - er det værd at tage, gør det for ondt i maven.
Når han ligger i sofaen (vi løfter ham op) så prøver han ind imellem at løfte sig op for at ligge anderledes, men han er for skidt så han dumper bare tilbage. Ind imellem piver han lidt, for det gør ondt.
Jeg har aldrig set ham så skidt før.

Har lige ringet til dyrlægen og forhørt om jeg kunne give ham bare lige en mikro smule smertestillende og det måtte jeg gerne, dog kun halv dosis til hans størrelse. Men forhåbentlig kan det lige tage toppen af hans ondt i maven.
Skulle ringe i morgen, hvis han ikke er blevet bedre.

Han skal have det meget bedre i morgen for at jeg ikke ringer og får ham indlagt i morgen tidlig. Faktisk tror jeg at jeg ville have det bedst med at han var indlagt i løbet af dagen, da jeg jo skal på arbejde. Vil ikke have det godt med, at han skal være alene hjemme en hel lang dag. Så kan dyrlægen også give ham noget væske og lidt havresuppe flere gange i løbet af dagen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt nok syg
Kommentér på:
Godt nok syg

Annonce