{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.285 visninger | Oprettet:

Det er godt nok mørkt herinde... {{forumTopicSubject}}

Konens elsker kommer på uventet besøg, men da hendes søn er syg, skynder hun sig at gemme drengen i skabet. Mens hun hygger sig med elskeren kommer hendes mand hjem, så hun skynder sig også at gemme elskeren i skabet. Som de 2 sidder der og tiden bliver lidt lang siger drengen: "Det er godt nok mørkt herinde!" Elskeren: "Ja, det må må nok sige!" Drengen: "Jeg har en fodbold, vil du købe den?" Elskeren: "Nej!" Drengen: "Så, fortæller jeg far om dig og mor." Elskeren: "Hvor meget?" Drengen: "500 kr." Elskeren: "Ok." Næste dag skre det samme, og drenge og elskeren står igen i skabet. Drengen: "Det er godt nok mørkt herinde!" Elskeren: "Ja, det må må nok sige!" Drengen: " Jeg har også et par fodboldhansker!" Elskeren, der godt kunne huske drengen trudsler: "Hvor meget?" Drengen: "700 kr. Elskeren: "Ok." Et par dage senere spørger faderen drengen om de skal spille fodbold, og drengen må jo gå til bekendelse, og fortælle sin far at han har solgt sine ting. Faderen vil vide hvad han fik for det, og da han hører prisen, bliver han meget sur på sønnen fordi har har snydt en anden person, og han forlanger at sønnen skal gå med hen i kirken for at skrifte. Drengen følger med faderen hen i kirken og faderen skubber drengen ind i skriftestolen og lukker døren. Drengen er lidt forlegen og ved ikke helt hvad han skal sige, så han siger: "Det er godt nok mørkt herinde. Og så kan man høre fra den anden side af væggen: "Nej, nu stopper du fandme!"

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Det er godt nok mørkt herinde...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce