741 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Virus blandt hunde? Virus blandt hunde?

For noget tid siden var der en herinde der oprettede en tråd om at der var en eller anden virus i omløb ( ikke parvo) Men som så vidt jeg husker kunne give diarre og opkast. Har prøvet at finde tråden igen men kan ikke. Nogen der kan huske hvad den hed eller hvad det er for en virus. Sagen er den at en af mine venner spørger mig til råds da hans hunde begge har haft opkast og diarre mens de har været alene han siger det ligner de har spist noget af lorten igen så det kan jo måske være det de blevet dårlige af. Han spørger altid mig men nu jeg ikke dyrlæge men har sagt han skulle ringe til dylle og det har han gjort han havde sagt de skulle se tiden an og give skånekost men nu jeg lidt bekymret for mine da de legede med de hunde for en uges tid siden.
Unskyld det blev lidt langt men vil gerne være forberedt hvis mine hunde får symptomer. Håber der er nogen derude der kan hjælpe. På forhånd tak smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Virus blandt hunde?
  • #1   15. aug 2010 Kigger li med håber det er ok.

• #2   15. aug 2010 Seføli smiley
    Håber nogen kan huske den tråd sidder jo her og bliver bekymret for om mine kan blive smittet smiley

• #3   15. aug 2010 Prøv at skrive virus under søg emner. Der er faktisk rigtig mange:)

• #4   15. aug 2010 Der er altid en eller anden mavevirus i omløb. Og sådanne vira smitter ofte (nøjagtig som de gør ved mennesker)

Men jeg vil mene din kammerat bør tage sine hunde til dyrlæge

• #6   15. aug 2010 Pragtblandning: Har søgt og læst men kan ikke finde den tråd og de fleste er om parvo smiley

Jeanette og luna: ja jeg har bare ikke oplevet det før eller kendt nogen der har hvor hundene kaster op og har tynd mave samtidig min hund har engang haft en tarminfektion hvor det var samme symptomer mem det skulle ikke være så smitsomt og så burde vores anden hund også have fået det dengang så tror ikke det det hans fejler. Kan ikke lade være med at tænke lidt på parvo virus der har efterhånden været en del tilfælde på det seneste med dødelig udgang for vaccinerede hunde. Men det har dog ikke været i østjylland så vidt jeg ved. Han tager også til dyrlæge hvis det bliver værre dyrlægen lød vidst ikke bekymret så han vil se tiden an hvis de bliver ved at kaste op.

Maj: Tak så jeg lidt mere rolig smiley men nu jeg blevet stædig efter at finde den tråd

• #7   16. aug 2010 Så har jeg fået en update og hans hunde har opført sig helt normalt idag og virker som om de aldrig har været syge. Så det bare super. Det må have været en eller anden lille omgang et eller andet så nu kan jeg også være rolig smiley

Kommentér på:
Virus blandt hunde?

Annonce