Virus blandt hunde? Virus blandt hunde?
For noget tid siden var der en herinde der oprettede en tråd om at der var en eller anden virus i omløb ( ikke parvo) Men som så vidt jeg husker kunne give diarre og opkast. Har prøvet at finde tråden igen men kan ikke. Nogen der kan huske hvad den hed eller hvad det er for en virus. Sagen er den at en af mine venner spørger mig til råds da hans hunde begge har haft opkast og diarre mens de har været alene han siger det ligner de har spist noget af lorten igen så det kan jo måske være det de blevet dårlige af. Han spørger altid mig men nu jeg ikke dyrlæge men har sagt han skulle ringe til dylle og det har han gjort han havde sagt de skulle se tiden an og give skånekost men nu jeg lidt bekymret for mine da de legede med de hunde for en uges tid siden.
Unskyld det blev lidt langt men vil gerne være forberedt hvis mine hunde får symptomer. Håber der er nogen derude der kan hjælpe. På forhånd tak
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.938
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 144 Svar: 5.202
Håber nogen kan huske den tråd sidder jo her og bliver bekymret for om mine kan blive smittet
apr 2009
Følger: 59 Følgere: 62 Hunde: 1 Emner: 184 Svar: 1.046
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.794
Men jeg vil mene din kammerat bør tage sine hunde til dyrlæge
nov 2008
Jeanette og luna: ja jeg har bare ikke oplevet det før eller kendt nogen der har hvor hundene kaster op og har tynd mave samtidig min hund har engang haft en tarminfektion hvor det var samme symptomer mem det skulle ikke være så smitsomt og så burde vores anden hund også have fået det dengang så tror ikke det det hans fejler. Kan ikke lade være med at tænke lidt på parvo virus der har efterhånden været en del tilfælde på det seneste med dødelig udgang for vaccinerede hunde. Men det har dog ikke været i østjylland så vidt jeg ved. Han tager også til dyrlæge hvis det bliver værre dyrlægen lød vidst ikke bekymret så han vil se tiden an hvis de bliver ved at kaste op.
Maj: Tak så jeg lidt mere rolig
nov 2008
Virus blandt hunde?