{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

er bare så gal lige nu:( lidt langt {{forumTopicSubject}}

Jeg solgte den dejligste hvalp til et familie medlem fordi det var bare det eneste kæresten ønskede sig.Meget kort tid efter er de nødt til at komme af med dette bette pus pga private årsager (Jeg havde lavet et stk papir på at hvis det nogensinde blev tilfældet,skulle jeg vide hvor den kom hen) Jeg fik ikke noget at vide før omkring 4 mdr senere da jeg spurgte til hvordan hvalpen havde det.
Jeg fik så et nummer til de "nye" ejere,men fik en meget bestemt og lettere sur dame i røret der fortalte at pga allergi havde de solgt hvalpen videre til "nye" ejere,for over 2 mdr siden. Jeg spurgte pænt om hun ikke ville være sød at enten kontakte de nye ejere så jeg vidste hvor i verden den befandt sig,men det havde hun ikke tid til.Hun var på ferie og de skulle altså i biografen( kl 11 om formiddagen,godt et par uger inden den reelle skoleferie starter)
Men hvorom alting er så har jeg lige erfaret at selvsamme familie medlem lige har købt en ny hund..Er møj hamrende skuffet både over at de ikke fortalte mig om deres situation dengang og at de nu vælger at købe en ny hund igen..
Lige lidt frustrationer:(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er bare så gal lige nu:( lidt langt
Kommentér på:
er bare så gal lige nu:( lidt langt

Annonce