Er bare så glad!!!! {{forumTopicSubject}}
I 2010 havde jeg et kuld hvalpe, hvor en af dem desværre blev solgt til det forkerte hjem.
På deres 1års dag ringer jeg og ønsker tillykke med fødselsdagen og året efter ringer ejeren til mig. Der spørger hun om jeg skal have hvalpe igen, for de vil godt have en mere.
Bare et halvt år efter er han så til salg på G&G. Jeg har ikke mulighed for at tage ham hjem, så mister al kontakt og ved ikke hvor han kommer hen.
Men i aftes finder jeg ham igen.
Ny ejer har af en eller anden grund skrevet mig på som medejer, så via Hundeweb kan jeg se navn og adresse. Og finder så ejer på FB. Jubii...
Og de vil da meget gerne have kontakt og kigge forbi en dag de alligevel skal den her vej. Hvor heldig kan man da lige være?
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 30 Hunde: 15 Emner: 96 Svar: 1.545
Det ene øjeblik vil de have en mere, for så ikke at have tid til en enkelt pga rejser.
Også en af grundene til at jeg holder lidt igen med at lave et kuld mere. Nåh ja, og så problemet med at finde en hanhund der opfylder alle mine krav
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 2.220
jan 2014
Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 1.137
men dejligt du fandt den da
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 30 Hunde: 15 Emner: 96 Svar: 1.545
Hvad er der underligt i at benytte fødselsdagen som anledning til at ringe og høre om alt stadig går godt? Jeg ville da selv synes det var hyggeligt med sådan en fødsesdagshilsen.
Faktisk blev alle glade for det og fortalte hvilken fantastisk hund de havde.
Den nye ejer er også glad for nu at have fået muligheden for lidt hvalpebilleder og at kunne finde søskende.
Er bare så glad!!!!