{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.301 visninger | Oprettet:

Er bare så morgensur nu {{forumTopicSubject}}

Jeg havde sat en hund til salg for nogen i går.
Nu har jeg så lige fundet ud af at det var en stjålen hund.
Jeg er bare så sur.
Fik af vide at han var taget med hjem fra deres gamle ejere da de ikke behandlede ham pænt. Og når jeg hører sådan noget så hælper jeg med det samme.
Nu er det så at den var stjålet, så nu tager jeg op og snakker med ham der havde den og SKAL vide om det er ham eller dem han havde taget den med hjem fra der har stjålet den.
Vi er 3 personer som er blevet gjort til grin.
Man stjæler sku ikke en hund.
Skulle bare lige have det ud inden jeg tager på arbejde.

Rigtig god dag alle sammen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er bare så morgensur nu
  • #1   12. aug 2010 føj hvor skulle de skamme sig.. at rode dig ind i deres tyveri... kan godt forstå du syr.. jeg ville være rasende..

• #2   12. aug 2010 Går ud fra det er dig, der har oprettet annoncerne så både herinde og DBA. Skrev du ik på DBA, at det var din far, der havde købt hunden? Og nogle andre i annoncen herinde?

Jeg ved ik... synes bare det hele virker mærkeligt. Hunden har ik været stjålet i ret lang tid eller? Din far eller hvem du nu siger har købt den af nogle, som måske er tyvene, må da ha vidst alerede da han købte den, at han ik havde tid. Hvorfor så købe den for at sælge den eller aflive den nogle dage efter? Hvordan er han kommet i kontakt med tyvene?
    Din far eller hvem det nu er du sælger hunden for, må jo så kunne kræve sine penge tilbage eller?

• #3   12. aug 2010 hvordan har du kunnet sætte en hund til salg her inde når der utrykkeligt står i brugerbetingelserne at man selv skal være ejer af hunden får at den må sælges her igennem

• #4   12. aug 2010 kan bare ikke forstå annoncen på dba ikke er slettet,nu hvor hunden skal tilbage til sin ejer.....

• #7   12. aug 2010 Kort og godt.
    Det er min søster der har oprettet hunden inde på den blå avis for at hjælpe sin far og hun spurgte om jeg ville sætte den til salg her inde.
    Jeg gjorde det for at hjælpe så hunden kunne få et godt hjem.
    På det tidspunkt var der ikke nogen der vidste at hunden var stjålet.
    Jeg ville jo nok ikke være så dum at sætte den til salg her inde hvor jeg har en profil hvis jeg var indblandet.
    Hunden blev afleveret hos politiet i morges og alle er afhørt.
    Og nej det er ikke min søsters far der har stjålet den.

Jeg vil sku ikke have skyld for at jeg har stjålet noget som helst.

Nu har jeg så lært at man skal ikke hjælpe folk og da slet ikke udtrykke sin frustration her inde.

TAK FOR HJÆLPEN

• #8   12. aug 2010 Mikala N

Tak for di søde besked. :0)

Blev bare så sur, skuffet og ked af det da jeg læste det.
    Troede at vi hjalp her inde og ikke dømte folk.
    Jeg skal heller ikke have hjulpet nogle hunde videre her inde.

• #9   12. aug 2010 Jeg har også før haft glæde af hg men den glæde bliver desværre overskygget af denne oplevelse.
    Ville virkelig ønske at jeg aldrig havde prøvet på at hjælpe.

• #10   12. aug 2010 Ja det gjorde jeg. Ville bare ønske at nogle af dem der har skrevet i denne tråd også kunne se det.

• #11   12. aug 2010 louise har da oss skrevet at flok skulle vente og høre din forklaring

jeg da sikker på du har gjort dette i bedste mening og at du ikke kendte til det var en sjålen hund smiley

• #12   12. aug 2010 Maria

Hvis du nu læser ordenligt hvad folk har skrevet så ville du måske forstå.
    Jeg vil da bestemt ikke skrive her på forum en anden gang.
    Kun hvis det er et alm. spørgsmål hvor folk ikke kan hænge mig eller andre ud.
    Nu har jeg gudskelov fundet ud af at der er steder her inde hvor man kan sige noget uden at det bliver taget op som denne tråd er blevet..

Tak for at jeg fik et hint om dette sted. :0)

• #13   12. aug 2010 synes det flot du ville hjælpe det lille pus..stor respekt for det....
    Jeg er glad for den lille hund er tilbage ved sin ejer, og klap lige dig selv på skulderen... du ville jo bare hjælpe

• #14   12. aug 2010 Pia og Mikala

Tak. :0)

Kommentér på:
Er bare så morgensur nu

Annonce