{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Man sku tror de ku tænke... {{forumTopicSubject}}

Lumske lumske Thor...

De er alle på gårspladsen - og Thor syns at idag skal han rigtig vise alle hvor højt han kan gø... ( vi har fået en ny hund hjem - og lidt skal man vel vise sig - ) derudover var jeg i aftes ude og hente nogle kaniner - og de står i deres bure på traileren - Skal lige have manden hjem fra job - så vi kan tage dem af sammen... Og Thor syns bestemt at det må være ok at rende rundt og gø af dem -

Jeg går så ud og åbner døren - og spørger Thor om han skal ind... Hvorefter han straks samler et stykke legetøj op... render rundt som om nu skal han lege - så "Nej tak mor - skal ikke ind - leger jo..." Løber rundt om traileren - bagved - smider legetøjet - og starter forfra så snart jeg lukker døren -
Jeg åbner den igen - og spørger "Thor skal du ind" - hvorefter han igen samler legetøj op, og løber rundt som om han skal lege - og så dan fortsætter han et par gange - for efter 3 - 4 gange - ( syns jo det er lidt sjovt ) at blive kaldt ind, for at "LÆRE DET" - griner -

De er sgu snu de hunde... Gg..

Nu har han kølet lidt af i køkkenet og er tilbage på gårspladsen - Uden alt sit gøeri -


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Man sku tror de ku tænke...
Kommentér på:
Man sku tror de ku tænke...

Annonce