Man sku tror de ku tænke... {{forumTopicSubject}}
Lumske lumske Thor...
De er alle på gårspladsen - og Thor syns at idag skal han rigtig vise alle hvor højt han kan gø... ( vi har fået en ny hund hjem - og lidt skal man vel vise sig - ) derudover var jeg i aftes ude og hente nogle kaniner - og de står i deres bure på traileren - Skal lige have manden hjem fra job - så vi kan tage dem af sammen... Og Thor syns bestemt at det må være ok at rende rundt og gø af dem -
Jeg går så ud og åbner døren - og spørger Thor om han skal ind... Hvorefter han straks samler et stykke legetøj op... render rundt som om nu skal han lege - så "Nej tak mor - skal ikke ind - leger jo..." Løber rundt om traileren - bagved - smider legetøjet - og starter forfra så snart jeg lukker døren -
Jeg åbner den igen - og spørger "Thor skal du ind" - hvorefter han igen samler legetøj op, og løber rundt som om han skal lege - og så dan fortsætter han et par gange - for efter 3 - 4 gange - ( syns jo det er lidt sjovt ) at blive kaldt ind, for at "LÆRE DET" - griner -
De er sgu snu de hunde... Gg..
Nu har han kølet lidt af i køkkenet og er tilbage på gårspladsen - Uden alt sit gøeri -
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 137 Svar: 5.810
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 1.162
Ja engang imellem virker di lidt for kvikke *G*
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.276
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 1.162
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 137 Svar: 5.810
(er vidst lidt langsom i opfattelsen idag, igen idag!!)
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.642
Det er en af vores Rotte hvalpe der er flyttet hjem igen - Opretter ham på et eller andet dtidspunkt - smiler... !!
Han flyttede ind tirsdag - smiler... samme dag som han fyldte 6 mdr - smiler...
okt 2004
Følger: 78 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 172 Svar: 1.265
Man sku tror de ku tænke...