{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.782 visninger | Oprettet:

Min tæve parre min hanhund?! {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger ..
Jeg har de her to dejlige hunde,
Futte som er en kastereret shih tzu på 2 år, og Freja en chihuahua/pekingeser tæve på 1 år.

Freja er så begyndt at parre futte, men kun når de tumler og leger.
Hun hopper op på ryggen af ham, og gir den så ellers bare gas.
Det er kun når hun bliver ivrig af deres leg, at hun gør det.

Nogen der ved hvorfor hun gør det, og hvad jeg skal gør ved det?

Jeg plejer at skubbe hende ned med et "NEJ"

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min tæve parre min hanhund?!
  • #1   10. aug 2010 Jeg har fået at vide det er fordi de vil bestemme =) Hun vil gerne have magten over ham :O) Men ved ikke om det er det.. min hundhund gjorde der osse ved min kærestes hanhund smiley skubbede hende osse bare ned og sagde "NEJ" og det hjalp =)

• #2   10. aug 2010 Haha, jamen det kan da godt være det er derfor smiley
    Det er hvertfald hende der har bukserne på herhjemme smiley

• #4   10. aug 2010 Mit gæt er at hun er spatfyldt med hormoner, og når hun bliver ivrig, så ved hun ikke helt, hvad hun skal gøre.

• #5   10. aug 2010 Det lyder på mig som om hun mangler noget afledning. Hvis hun kan få flyttet sin seksuelle energi over i noget konstruktivt, evt via aktiveringslegetøj, burde hendes behov for at lade det manifestere sig på irriterende vis stille og roligt forsvinde.

• #6   10. aug 2010 Puk gør det samme med Pingo - og det er ikke seksuelt. Det er ren og skær dominans! Og det ER Puk, der har bukserne på i det forhold, så at sige! ;o)

• #7   10. aug 2010 ¤ Søster McFluff ¤

Hele stue gulvet flyder med alt hendes legetøj smiley
    og hun bruger det også meget, det er bare når hende og Futte tumler, så skal han have en tur af hende!

• #8   10. aug 2010 Overvej at pakke legetøjet væk og kun tage det frem når der skal aktiveres. Og jeg mener aktiveres, ikke bare kaste lidt med en bold eller ruske en bamse, men f.eks at lave spor, gemme godbidder undt omkring, eller evt smide foderet i en tom colaflaske og lade hunden selv få det ud - uanset hvor lang tid det tager. Det bliver hunden dejligt træt i hovedet af, og på sigt meget gladere. smiley

En hund kan godt plante forpoter på en andens ryg for at fremstå som værende større end modparten hvis den føler at der er behov for det, men den tager ikke fat og humper - det er seksuelt/mentalt (evt rasende hormoner eller OCD , men either way er det beskæftigelse der skal til).

• #9   11. aug 2010 Søster McFluff :

Det er intet sexuelt over det, vores hundhund gjorde det osse. og nu var jeg lige nysgerrig og spurgte dyrlægen af da jeg alligevel var der nede. OG Det er ren og skær "DOMINANS" siger han :O)

• #10   11. aug 2010 Hvis hun er i løb eller på vej i løb kan det være derfor. Min tæve gjorde det hver eneste gang hun var i løb. Både med katten og med min hanhund

• #11   11. aug 2010 Tamara

Og hvad er dominans så, hvis ikke det hænger sammen med hverken hormoner/fysisk behov eller understimulering (mentalt, ikke seksuelt)?

• #12   11. aug 2010 Tinna
    Det er faktisk ved at være tid til at hun skal i løb igen..
    Men hun begyndte på det for 2 måneder siden ca..
    Så ved ikke om det har så meget med løbetid at gøre ved min tæve smiley

Men altså, herhjemme er det hende der styre det hele, og min hanhund har intet at sige - så det med dominans kan passe meget godt ind!
    Især når de lige har tumlet og hun syntes han har været lidt for meget fremme i skoene, får han en tur bagefter!

• #13   11. aug 2010 Dominans betyder at hun vil bestemme og det er ikke noget sexuelt! hun vil bare være den der har bukserne på i hjemmet smiley

Kommentér på:
Min tæve parre min hanhund?!

Annonce