{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overvejer at parre min tæve.
  • #2   22. maj 2007 Du vil forhåbentlig ikke selv parre den ?? *GG* ( ku ikke lade være )

  • #4   22. maj 2007 Nå ja Malene B, forbered dig på en "mundtlig" Røvfuld fra de andre brugere herinde på Hg.
    De er så politiske korrekte.


  • #5   22. maj 2007 Ja Rikke D, det ligner ellers ikke dig at holde igen på de vittige indfald..*LOooOL*

  • #6   22. maj 2007 *GGG*

    Jeg tænkte det samme....

    Malene, hvad mener du at din tæve kan bidrage med, siden du vil avle på hende?


  • #7   22. maj 2007 Jeg ville lade være.
    Det er 2 ret forskellige racer hun er blandet af.

    Hvis du absolut VIL have hvalpe på hende, så ville jeg vælge en ambull som far. Sørg for at han er HD fotograferet og med max B hofter


  • #8   22. maj 2007 Jeg deler nu ikke lige frem røvfuld ud,men jeg går ikke ind for avl på blandinger ;o)

  • #9   22. maj 2007 ville nok også sige en AB. hvis du vil ahave hende parret..

    hvor gammel er hun?

    husk og få hende røgten fotograferet inden du overvejer mere. og stil krav til han hunden. at den er ren og tjekkede for diverse sygdomme.. og at de begge har gode hofter og et godt sind..



  • #10   22. maj 2007 syntes heller ikke du skal parre en blandingshund. Men hvorfor er det´du vil parre den?

  • #11   22. maj 2007 Jeg ville vælge at parre den med en Ambull, så er risikoen for komplikationer ikke så stor, som hvis du parre hende med en Skt. Bernhard.

    Held og lykke med det


  • #12   22. maj 2007 hvorfor sys i kke hun skal parre en blandigshund, den er vel lige så dejlig som "Mærke" hunde...

  • #13   22. maj 2007 sille- tror det har noget at gøre med, at diverse markeder allerede indholder en masse hvalpe og voksne hunde--

    mange har svært ved at komme af med dem..
    hvorfor så blive ved med at lave endnu flere blandingshunde. især når du ikke helt kan vide hvad for en hund du får når du blander racer.

    og dels fordi de fleste med blandingshunde aldrig får dem tjekket inden parring--

    min egen blandings hund har dårlige hofter, og eksem.. købte ham uden at tænke mig særlig godt om..
    er glad for ham men nu står jeg i en situation hvor vi måske skal aflive ham, det er ikke særligt sjovt..

    måske havde forældrene hd ? eller eksem.. det vides ikke for der var ikke tager nogen form for prøver på dem.



  • #14   22. maj 2007 Hun bliver 2 til August. Hun kommer nok snart i løbetid. men der vil jeg ikke have hende parret. Syntes at hun er for ung endnu. Skal også tænke det hele igennem inden jeg gør noget som helst.

  • #15   22. maj 2007 ville også vælge en AB - da det er det hun ligner mest og så sundhedstjekke hende - alså HD og AA og forlange det samme af hannen.

    Har du overvejet den økonomiske del at det at få hvalpe?? min boxer fik hvalpe sidste år og det var kejsersnit og kostede 9.000 kr og det var enda i den normale åbningstid - IKKE i en weekend....så husk lige at hvad en god portion penge sparret op inden du går igang - plus at have nogel hvalpekøber inden - du kan nemt brænde inde med nogel hvalpe ellers


  • #16   23. maj 2007 PKA´s jeg kan godt følge hvad du mener, men selvom der er noget, der hedder købeloven, så er det sådan at med blandings hvalpe og hvalpe uden stambog ikke er til at kræve nogen erstatning , det svarer til en privat, der sælger en bil, der vil du også have meget svært ved at komme igennem med noget som helst, idet det kræver et bevis for hvilken aftale der foreligger ved købet. Og en lille rettelse, så er det ikke 2 års garanti man har ifølge købeloven, men 2 års reklamationsret.

    Folk det køber en blanding eller en hund uden stamtavle, så tror jeg ikke at ret mange regner med, at de kan klage over den, hvis der senere skulle være noget med den, det er jo chancen man tager ved det valg.


Kommentér på:
Overvejer at parre min tæve.

Annonce