{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Han-chowere efter parring {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Dette er til jer som har han-chowere og har brugt ham til avl:

Ændrede han sin psyke efter at han havde prøvet at parre? Vi overvejer nemlig at tilbyde Rico som avlshan, da han jo er avlsgodkendt. Men vi ville først vide om chow hanner går hen og ændre adfærd når de har prøvet at parre 1. gang.

Mvh Janni, Kent og Rico


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han-chowere efter parring
  • #1   24. jun 2007 Da min Chow var 11 år hoppede naboens tæve ind over hegnet. Den var i sin aller bedste løbetid.

    Vi ved ikke hvor længe de har været sammen. Men efter det var min handhund fuldstændig kulret oven i hovedet.
    Når der var løbetid hos naboen, veg han ikke fra hegnet, lå der i timevis og ventede. Når han var inde sad han og hylede som en anden søløve.

    Så ja jeg tror der sker noget når de har prøvet det. Før har vi aldrig haft problemer med hylen.

    Der kom nu ikke hvalpe ud af fornøjelsen smiley

    Så rigtig god fornøjelse. Og slut med natteroen :-))))



  • #2   24. jun 2007 Hehe altså ved godt de jo bliver kulrede i hovedet hvis der er en tæve i nærheden som er i løbetid hehe... Men han tænkte på ellers sådan til hverdag...

    Har lige snakket med Ricos opdrætter og hun fortæller at de aldrig har haft problemer med deres hanner efter de har været brugt til parring.


  • #3   25. jun 2007 Dejligt billed, det med kasketten. Hvor er han søøøøøddddd.

    En rigtig frækkert. Der skal nok blive "nedlagt" nogle dejlige damer med den charme.


  • #4   25. jun 2007 jeg har ikke mærket noget til daglig med mine efter de har parret. det er kun hvis der er en tæve i løbetid men det var også sådan før.
    Så hvis jeg var dig ville jeg springe ud i det. det er skønt at se når ens hund får hvalpe selv om de ikke er i huset.
    Held og lykke med det hele


  • #5   27. jun 2007 Tak skal I have. Hvis I får brug for en ved I hvor I kan finde ham smiley Han skal med på udstillingen i Vejen d. 11. august smiley

Kommentér på:
Han-chowere efter parring

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce