Hvornår lærer folk at bruge snor ! {{forumTopicSubject}}
Ja nu er skisme ved at være godt træt af hunde uden snor og latterlige hundeejere der ikke kan kalde deres hunde til sig.
Nu skete det igen at vbi støder på 2 løse hunde.
Kommer gående med Tyson med mundkurv og min snor på. I det vi kommer ned til søen hvor der er et lille grønt område hvor de fleste lufter deres hunde, kommer de 2 løse hunde løbbende hen til os. Jeg råber at de skal se at få deres hunde i snor da Tyson ikke vil snakke.
Men kommer der nogen respons på mit kald. NEJ de to ejere er pisse ligeglade. Jeg råber igen at nu må de se at henter deres hunde efter jeg har givet en af dem et skub væk med benet da jeg står med 2 løde hunde om mig og Tyson der bestemt ikke synes at det er sjovt.
Stadigvæk ingen respons. Ja tænker jeg så er det sidste chance.
Råber igen de må se at hente deres hunde ellers havner de i søen, for det her gider jeg ikke.
Endelig kommer der en og henter disse 2 løse hunde.
Men tror i man får en undskyldning nej nej de er da stadigvæk pisse ligeglade.
Så efter at de har fået en overhaling af mig, går jeg igen.
Men nøj hvor pisser det mig af at der er nogle mennesker der ikke har en skid styr på deres hunde....
Hvad tror de en snor skal bruges til.
Hvorfor kan nogle mennesker ikke bare finde ud af at vise en smule respekt overfor andre med hunde i snor.....?????
Undskyld min galde men nu er det 2 episode på samme dag jeg har oplevet med løse hunde.....
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 194 Svar: 1.733
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.061
maj 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 1 Emner: 33 Svar: 1.372
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 31 Hunde: 4 Annoncer: 8 Emner: 73 Svar: 4.131
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 194 Svar: 1.733
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
Første episode var oppe ved min købmand, en mand sætter sin hund fordi han lige skal ind og handle. En anden mand sætter sin hund vel og mærket uden snor hvilket resultere i den løse hunde løber over for at angribe den hund der sidder pænt hvor hundene skal sidde henne med snor.
En meget flink man får fat i den løse hund og holder den fast til ejer kommer ud. Og ja hvad gør ejer, han går da amok over han står med hans løse hund og sviner ham der har skilt hundene ad til.
Det endte så også med han vidst fik en på kassen, hvilket han meget selv var uden om.
Går ikke ind for vold men den var velfortjent
Hvad pokker har folk gang
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
Jeg gik på marken som ofte før og plukkede en bestemt slags græs til mine forældres undulater.
Jeg havde hele tiden et øje på hundene og et øje på stien, så jeg kunne få dem i snor hvis jeg så nogle.
Ud af ingenting dukker der pludselig en mand op med en hund. Jeg opdagede det fordi Kaido lige rejste hovedet, men der var han stort set lige ud for mig, så tøserne røg derhen og ville lege.
Jeg RØG efter dem alt imens jeg råbte UNDSKYLD UNDSKYLD!!!
Jeg fik lynhurtigt fat i dem, da de begge (eller rettere alle 3)stod i legestilling.
Jeg fortsatte med at undskylde mange mage gange og til sidst sagde manden: "Jamen, det gør ingenting. Lad nu være med at undskylde. Der er jo intet sket og jeg var HELT rolig da jeg så at det var dine hunde"....
Hvortil jeg fortalte ham at JEG synes at det er pisse irrterende at to "møgkøtere" kommer farende lige ind i hovedet på en fremmed hund. Uanset hvilke intensioner de to hunde har:-(
Vi endte med at få en god snak om hunde og des lige. Inden vi skiltes med endnu et UNDSKYLD fra mig......
Jeg kendte ikke manden, men han havde åbenbart set mig på markerne før.
Det er dog ikke "vores egne marker" men et skønt sted jeg kører hen, når jeg har tid nok:-)
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 119
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 43 Svar: 243
jul 2005
Mette- det kan selvfølgelig ske for en hver at de smutter.
Men folk der ikke gider hente deres hunde elelr kan finde ud af at undskylde ja de er nogle klaphatte......
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.061
jul 2005
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
Det er sq bare sådanne noget der ikke må ske!!! Jeg blev så ked af det, flov og vred på mig selv!!! TÆNK hvis den hund var blevet bange eller havde været utryg i forvejen og der så kommer sådanne to "sataner" drønende lige hen til den!!
jul 2005
Her hvor jeg bor tror folk går med hoved under armen eller noget for nøj hvor er jeg træt af løse hunde. Eller rettere sagt af uansvarlige ejere.
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 161
maj 2006
Følger: 102 Følgere: 143 Hunde: 9 Emner: 74 Svar: 1.089
Hvornår lærer folk at bruge snor !