{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.438 visninger | Oprettet:

snøft -mistede min dejlige hund i dag {{forumTopicSubject}}

Hejsa Alle..

Hvordan er I kommet videre efter i har midstet Jeres elskede hund..

Ziggi begyndte i går aftes at kaste op, og kastede op et par gange i løbet af natten.. og fortsatte her til morgen. Vi kontaktede dyrlægen og fik en tid sidst på eftermidaggen, men hun blev i løbet af dagen helt dehydræret og rystede.. Så ved en 15 tiden fik min kæreste hende indlagt på akut hospitalet.. Og dyrlægen kunne ikke gøre noget, da hun begyndte at bløde ud af endetarmen og han mener hun havde fået blodforgiftning.. Hun havde muligvis spist en dræbersnegl. Han gav en et drop med smertestillende og noget kvalme nedsættende + antibiotika.. Men det hjalp hende ikke.. Og efter et par timer valgte vi at sige stop.. Hun skal simpelhen ikke lide sådan.. Og det ville kræve nogle operationer at få hende på benene igen- hvis det overhovedet kunne lykkes:(
Vi har det bare så dårligt.. Og man er jo altid i tvivl om det er det rigtige vi har valgt.. Men de øjne hun har sendt os siden hun blev rigtig skidt, vidste bare hvor ondt hun havde og at hun ikke kunne mere.. Min stakkels lille pige.. Savner hende allerede sindsygt meget.. Det var alt for tidligt<3

Rip Ziggi <3<3<3<3<3

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  snøft -mistede min dejlige hund i dag
Kommentér på:
snøft -mistede min dejlige hund i dag

Annonce