{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Tanden er blevet tilbage? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle Sammen
Min hvalp er allerede begyndt at skifte rigtig mange af hans tænder.
Alle hans fortænder er stort set kommet op, MEN der er en af mælketænderne som ikke er faldet ud...
Den sidder meget løs, men har den gjort i 3-4 dage nu.
Min frygt er nu at den rigtige tand kommer til at side skævt? den vokser jo op bagved den anden, så sidder jo lidt skævt nu.

Kan jeg gøre noget for at få mælketanden ud? Han får hele tiden noget at tygge i.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tanden er blevet tilbage?
  • #1   5. aug 2010 Nogle af Nalas voksede også dobbelt op, men det skete der ingenting ved. Den anden rettede sig ind da mælketanden faldt ud.

Bliver den siddende i flere uger ville jeg tage til dyrlægen og få den revet ud, men et par dage sker der ikke noget ved, vil jeg mene.

• #2   5. aug 2010 Bare det at den ER løs er nok, den skal nok ryge ud uden at skade den blivenede tand.
    Det er kun hvis den IKKE var løs at der ville kunne opstå det problem med den blivende tand. ;o)

• #3   5. aug 2010 Okay, den anden dag kunne man rykke den et stykke op af.
    i går kunne man dog kun vrikke den lidt til siderne, men løst sidder den da

• #4   5. aug 2010 Hvalpetanderne`s "rod" smuldre væk det er derfor at det kan ta sin tid før at en tand ryger helt ud, for så længe der stadigt er lidt "rod" tilbage holder den jo tanden fast i kæben.
    Jeg har lige leget ruskeleg med min egen hvalp i en uges tid før hendes hjørnetand "slap taget" og endeligt røg ud ;o)
    Så nu har jeg alle 4 hjørne +2 kindtænder fra hende. ;o))

Kommentér på:
Tanden er blevet tilbage?

Annonce