{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Han græder... Langt {{forumTopicSubject}}

Jeg midstede for nogen tid siden min ene dp'er (Fumbo), han blev kørt ned og måtte aflives så det var ret pludseligt - han blev 7.
Min anden dp'er (Goofy) der er 6 har altid haft Fumbo og har aldrig været god til når jeg gik, men han havde Fumbo så det gik.
Nu Fumbo er væk er det blevet helt galt med Goofy. Han ulvehyler når jeg går (var til ag stævne hvor jeg var væk fra nogle timer, fik så af vide han havde hylet næsten uafbrudt i de 4 timer jeg var væk)
Nu da jeg er kommet hjem har jeg så optaget ham og han gør det desværre også herhjemme i nogle timer før han så stopper, han begynder nogle gange igen efter nogen tid(havde håbet det var fordi vi var i telt et fremmed sted)
Nu går mit spørgsmål på hvad jeg skal gøre for at hjælpe ham. Vi bor på landet så hangenerer ikke naboer, men syntes jo det er virkelig synd for ham. at Tazz er der er desværre ikke nok for ham.
Gode råd modtages med kyshånd
Skal lige siges de er i hver deres bur når de er alene, dog lige ved siden af hinanden - er bange for Tazz i et øjebliks leg ville komme til at skade Goofy og det har de altid været så det er ikke problemet, de går gerne ind i det i løbet af dagen når jeg er hjemme og ligger sig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han græder... Langt
  • #1   1. aug 2010 Hvor er det synd for ham... Vi mistede vores gamle hund sidste år i marts måned, derfor var Trunte alene indtil vi heldigvis fik Xena i december, da Trunte også blev totalt umulig og ked af det. Kunne slet ikke være alene og var meget ulykkelig bare vi var væk i få min. Men der gik kun ganske kort tid efter Xena var flyttet ind før hun var glad og tryg igen. Siden har vi ikke haft problemer overhovedet.

• #2   1. aug 2010 Vi snakker også lidt om at få en ny hund, men bliver først om et år, der skal hende jeg vil have hund efter have sit næste kuld.
    Ved heller slet ikke om man kan gøre noget

• #3   1. aug 2010 Det er jo også svært at sige, men ingen tvivl om at din hund nu savner sit flokdyr og lider. Men håber for jer at det blir bedre:-)

Kommentér på:
Han græder... Langt

Annonce