{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Ih altså og ÆV!! {{forumTopicSubject}}

Jeg meldte mig til efterårets hvalpetræning her i marts, og fik så en mail her i ugen hvor der stod at hvis ikke man var på holdlisten skulle man kontakte vedkommende der stod for det tirsdag eller onsdag aften mellem 19-20. Jeg fik mailen torsdag formiddag, (og jeg var ikke på holdet) hvor jeg så skrev en sms til personen og forklarede hvorfor jeg ikke kunne kontakte hende de forrige aftener.... Og at jeg altså ikke stod på listen og hvad det betød, MEN jeg har bare intet hørt derfra... så nu er jeg jo helt frustreret over ikke at vide om jeg kommer på hold eller ej... Æv det er bare træls...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ih altså og ÆV!!
  • #1   31. jul 2010 Hvor irriterende! Og værre endnu, hvis de starter uden dig.. Åh sådan noget er træls. Jeg gik f.eks. i en måned og troede at jeg var kommet på et agilityhold fordi jeg fik at vide at man ville få svar inden 10 dage, og der gik så en måned så jeg tænkte jeg var kommet med, men så får jeg en mail om at der ikke er plads og om jeg har lyst til at blive skrevet på venteliste til næste år... Træls træls for ville så gerne i år da Mille jo også er yngre end hun er næste år..

• #2   31. jul 2010 Charlotte:
    Nej der stod at man kunne ringe tirsdag og onsdag aften, så vil jo heller ikke trænge mig på ved at ringen udenfor "åbningstid" Nu må jeg ringe på tirsdag, syns bare det er lidt dårligt at man ikke lige kan sende en sms tilbage på et eller andet tidspunkt som bekræftelse på at hun har læst min besked.

Mille:
    Ja det er mega træls! smiley

Kommentér på:
Ih altså og ÆV!!

Annonce