Ih altså! {{forumTopicSubject}}
Ja jeg er lige komet hjem fra en gåtur med Mille. Det var så hyggeligt indtil.....hun fandt et kæmpe stykke ulækkert brød med ordentlig klat smør og hun var bare i paradis. Ja jeg sætter mig ned på knæ stikker jo så hånden en halv meter ned i munden på hende mens jeg holder hende i halsbåndet så hun ikke rykker hovedet. Og hun prøver og prøver at komme fri og bare æde det brød, men jeg fik det så ud af munden på hende. Men ja selvfølgelig vælger hun at finde det midt ude ved en vej med en masse biler og mennesker.. Dér står jeg og ligner en idiot der er ved at kvæle sin hund og folk de stirrede bare. Jeg tør slet ikke tænke på hvad de troede om mig..Dumme hund..*G*
apr 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 55 Svar: 387
apr 2010
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 189
Hæ hæ kunne ikke lade være med at trække på smile båndet over den med toiletpapiret!!!
Jeg har heldigvis ikke været nød til at stå med arme halvt nede i halsen på hunden ( da han fantastisk nok) slipper når jeg siger han skal... men kunne godt forestille mig situationen *G*
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 95 Svar: 2.496
Det værste er dog bræk...så varer det længe inden jeg skal have flere mysser...aadd
apr 2010
apr 2010
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 95 Svar: 2.496
Anne. Nåh så du kender også den med bræk...det er så mums:)
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 333 Svar: 4.476
jun 2009
Følger: 22 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 96 Svar: 1.114
Hvis King finder noget på sin gåtur, så skal jeg være hurtig til at få ham væk... er det først kommet ind i munden, så får jeg det IKKE op igen...
Og nu har vi jo lige fået en lille killing, som ikke er begyndt at rende ude endnu og går derfor på bakke... og uanset hvor hurtig jeg er til at få fjernet de små bæ'er - så er jeg bare ikke altid hurtig nok... og så finder King selv sin dessert
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
Det er skide ulækkert og favoritten er absolut tyggegummi. De der klatter folk bare spytter ud på gader og stræder. Det er så ulækkert! Jeg har også tit stået med klør 5 i hans mund. Han har bare en evne til at se de der små klatter før jeg ser dem.
Han har også flere gange nærmest overfaldt en mågeklat, fordi han troede det var en ekstra dejlig og stor gummiklat :-\ Fy da føj!!!
Ingen møsser her....
jun 2008
Følger: 36 Følgere: 37 Emner: 88 Svar: 1.781
feb 2009
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 83 Svar: 1.026
Coda fandt engang en tyggepind på gaden som jeg skulle have fra hende.. Lyder ikke svært når man er vant til mad som bare kan glide lige ned.. Men jo..
hun har sele på så hovedet kørte bare rundt mens hun gnaskede for fuld knald så jeg måtte have fat i nakkeskindet samtidig med munden og snoren og fold de gloede utrolig mærkeligt på mig om stakkels Coda da jo flygtede baglængs mens jeg holdt hende i nakken
Ih altså!