{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

Ih altså! {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er lige komet hjem fra en gåtur med Mille. Det var så hyggeligt indtil.....hun fandt et kæmpe stykke ulækkert brød med ordentlig klat smør og hun var bare i paradis. Ja jeg sætter mig ned på knæ stikker jo så hånden en halv meter ned i munden på hende mens jeg holder hende i halsbåndet så hun ikke rykker hovedet. Og hun prøver og prøver at komme fri og bare æde det brød, men jeg fik det så ud af munden på hende. Men ja selvfølgelig vælger hun at finde det midt ude ved en vej med en masse biler og mennesker.. Dér står jeg og ligner en idiot der er ved at kvæle sin hund og folk de stirrede bare. Jeg tør slet ikke tænke på hvad de troede om mig..Dumme hund..*G*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ih altså!
  • #1   31. jul 2010 Lige præcis de ved jo godt de ikke må så det skal da gå hurtigt! Hun havde den også nærmest helt nede i halsen da jeg fik den ud. Puha det var klamt! (håber for min egen skyld at det var smør og ikke noget andet) *G*

• #2   31. jul 2010 LOOOOOOOOOOOL! Haha aftenens grin... De er da godt nok nogle bæster de hunde! Ej de finder simpelthen på så mange ting, og mange af dem er de utrolig stolte af, og kan slet ikke forstå hvorfor man skælder dem ud ...lol

• #3   31. jul 2010 Til Anne -med rotterne

Hæ hæ kunne ikke lade være med at trække på smile båndet over den med toiletpapiret!!!

Jeg har heldigvis ikke været nød til at stå med arme halvt nede i halsen på hunden ( da han fantastisk nok) slipper når jeg siger han skal... men kunne godt forestille mig situationen *G*

• #4   31. jul 2010 Åh alle de gange jeg har haft en halv hånd nede i Taysons hals, men han er også blevet så snu at han godt ved at jeg vil bede ham om at spytte ud, så det bliver med vold og magt presset med voldsomme synkebevægelser ned i gennem halsrøret inden mor når at reagere.
    Det værste er dog bræk...så varer det længe inden jeg skal have flere mysser...aadd

• #5   31. jul 2010 hvor uuulækkert.. puh bad. Kan godt forstå du springer møsserne over *G*

• #6   31. jul 2010 Aaaaaaaad Anne! Føj for den da. puuuh bad siger jeg bare (men idet mindste er det noget der er kommet ud af DIN mund ) smiley

• #7   31. jul 2010 Tror Tayson er halv ko, de gylper også lige maden op igen...for næsten hver gang han får en kiks så bliver den slugt.....2sek efter lyder han som en der er ved at kvæles og så bliver den først tygges....det er så dejligt at have madglade hunde.

Anne. Nåh så du kender også den med bræk...det er så mums:)

• #8   31. jul 2010 ad ..... hehe

• #9   31. jul 2010 Altså de skøre hunde smiley
    Hvis King finder noget på sin gåtur, så skal jeg være hurtig til at få ham væk... er det først kommet ind i munden, så får jeg det IKKE op igen...
    Og nu har vi jo lige fået en lille killing, som ikke er begyndt at rende ude endnu og går derfor på bakke... og uanset hvor hurtig jeg er til at få fjernet de små bæ'er - så er jeg bare ikke altid hurtig nok... og så finder King selv sin dessert smiley

• #10   31. jul 2010 Rico er meget madglad og jeg tror efterhånden hans formål med gåture er at finde så mange "raster" som muligt :-\
    Det er skide ulækkert og favoritten er absolut tyggegummi. De der klatter folk bare spytter ud på gader og stræder. Det er så ulækkert! Jeg har også tit stået med klør 5 i hans mund. Han har bare en evne til at se de der små klatter før jeg ser dem.
    Han har også flere gange nærmest overfaldt en mågeklat, fordi han troede det var en ekstra dejlig og stor gummiklat :-\ Fy da føj!!!

Ingen møsser her....

• #11   31. jul 2010 Min Alli spytter det ud på komando ha ha så hvis hun æder noget på sin vej så siger jeg bare '' spyt ud '' hun havde det nemlig som hvalp at samle lort op .

• #13   31. jul 2010 hah.. kender det alt for godt!
    Coda fandt engang en tyggepind på gaden som jeg skulle have fra hende.. Lyder ikke svært når man er vant til mad som bare kan glide lige ned.. Men jo..

hun har sele på så hovedet kørte bare rundt mens hun gnaskede for fuld knald så jeg måtte have fat i nakkeskindet samtidig med munden og snoren og fold de gloede utrolig mærkeligt på mig om stakkels Coda da jo flygtede baglængs mens jeg holdt hende i nakken smiley

Kommentér på:
Ih altså!

Annonce