{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

Hunde træning ? {{forumTopicSubject}}

God aften alle sammen (=
Jeg har beslutte når mit ben nu er ok igen (har brække lige pt)
ville jeg gerne starte noget træning med Thilde, jeg lidt i tvivl om hvad jeg gerne ville med hen. Thilde er en dansk/svensk gårdhund på næsten 2 år.
Tænkte enten på lydighed, eller agility, evt et bud.
Hvordan melder man sig?
Og hvor meget koster det cirka?
evt er sted i nærheden af kbh. man ville anbefale?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde træning ?
  • #1   30. jul 2010 Hvis ikke hunden er trænet, ville jeg starte med lydighed eller rally. For at dyrke agility, kræver det nemlig at hunden kan basis-lydighed, så den kan trænes uden snor.



  • #2   30. jul 2010 Michelle, hun kan sit indkald, sidde, ligge, blive osv.
    Hvad går rally ud på ?


  • #3   30. jul 2010 prøv at søge på youtube og/eller læs på www.rally-lydighed.dk

    Det er kort sagt lydighed på en lidt mere sjov/mindre slavisk måde. Men prøv at kigge på linket, der kan du læse en masse om det
    Det er rigtig skægt:o)


  • #4   30. jul 2010 jeg kigge lidt på youtube, det ser noget svært ud, det med kunne huske bane og hvad hunden skal gøre på forskellige ting, men er der er vel forskellige nevo af det?

  • #5   30. jul 2010 Ja man starter i begynderklassen, hvor man osse har line på hunden.
    Til konkurrencer vil man få tid til at gennemgå banen, og der står på skiltene hvad man skal, så skulle man blive helt lost, kan man trods alt se på skiltet hvad det er man skal:o)
    Og så er øvelserne i begynderklassen self ikke så svære som i øvet, ekspert osv.

    Når først man er kommet igang og har lært skiltene at kende, er det slet ikke så svært at huske en bane, og det er super sjovt. Kan absolut anbefale det.


  • #6   30. jul 2010 Det lyder spænde, og minder lidt om en blanding af lydhed, og agility. tror godt kunne være noget for os,. jeg ville tage et ordenlig kig på sagen (=
    tak for inspektion (=
    Og tak for hjælpen begge to XD


  • #7   31. jul 2010 Jeg går til rally med Gizmo og vi elsker det, det er ikke så strengt som alm lydighed og ikke så hårdt som agility :). Det med skiltene lærer man hurtigt og der er jo ingen der siger man skal til prøver :).
    Men Gizmo og jeg skal nu med til Vejen her d. 14.-15. aug i begynderklasse smiley


Kommentér på:
Hunde træning ?

Annonce