Bange for lugten af alkohol? {{forumTopicSubject}}
Mødte i sidste uge en mand der meget gerne ville hilse på Princess, og hun plejer at elske alt og alle og lader hende derfor.. Kan så se på hende at hun virker nervøs og ikke logre som hun plejer og har halen nede, ikke mellem benene, bare nede. Kunne godt lugte at han lugtede af alkohol men tænkte ikke mere over det før i dag.. Min mor ringede og stod udenfor og tog begge hunde med ud da de eeelsker deres mormor, men Princess nægtede og hilse og ville bare væk. Hun plejer og hoppe og danse for at komme op til hende og så sagde hun godt nok at hun havde fået en øl, og så går det jo op for mig at det må være det (hun har aldrig oplevet at mormor har drukket da det sjældent sker)
Hendes ven som også har drukket lidt, og som ikke kender Princess ligger sig så ned til hende og "tvinger" hende til at hilse, og kan så se hun bløder lidt op og han får da et øre mys, men mormor vil hun sq ikke hilse på.. Lidt efter ender det så med at hun til nøds vil hilse på mormor, men kun et hurtigt mys og så væk..
Er der nogle der kender til det og har gode råd til hvordan jeg afhjælper dette? Ikke at hun tit oplever dette, men ville da være rarest hvis hun ikke skulle være nervøs overfor alkohol?
Har selv et par gange holdt lidt småfest, hvor der er drukket, men har aldrig oplevet det her før?
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.627
Har en gang oplevet at hun har markeret, hvilken jeg i dette tilfælde synes er helt i orden
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 33 Hunde: 3 Emner: 21 Svar: 1.087
sep 2006
Følger: 51 Følgere: 50 Hunde: 4 Emner: 319 Svar: 3.013
Men dejligt at vennen som Princess ellers aldrig har mødt bare siger at hun ikke skal have lov til at være bange og gør hvad han kan for at hun skal føle sig godt tilpas :o)
Hun blev såå glad da hun hørte mormr kalde, men det var så tydelig at hun ikke ville hilse.. Silke og den anden pomse jeg havde med var bedøvende ligeglade..
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.390
Måske de ved at fulde mennesker er utilregnelige og derfor automatisk er vagtsomme?
sep 2006
okt 2009
Følger: 13 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 78 Svar: 1.401
sep 2006
Bange for lugten af alkohol?