Lidt for klog og dum hund! {{forumTopicSubject}}
Har altid haft lidt problemer med at Princess meget gerne vil se tv, ikke at der er så store problemer i det, men eftersom hun er blevet bange for fremmede hunde efter hun er blevet angrebet har jeg svært ved at se tv med hunde eller andre dyr, da hun gerne vil hilse på dem og står og hopper og danser foran tv'et... Så blev hun sterilliseret og det er blevet forstærket... Ser hun en bold er hun overbevist om at den skal leges med og undre sig over hvor den bliver af når den flyver ud af skærmen, ganske morsomt men gør hvad jeg kan for at distrahere hende.. Ikke nemt mens når mange reklamer handler om forbold for tiden...
Så kommer det lidt vilde... Codan laver en reklame med en mand der snakker og tror det er sønnen der spiller bold og der er en hund med - fantastisk reklame når nu Princess reagerer på både hunde og bolde som det eneste! Må indrømme at jeg nu griner en del af hende, for Codan har skiftet reklame, men musikken er den samme, og hver gang den kommer, kommer hun løbende og undre sig over hvor hund og bold bliver af..
Synes det er lidt sjovt og vildt at hun kan genkende lyden af reklamen, men ikke forstår at den gamle reklame ikke kommer mere... Stakkels lille hund kan ikke finde "sin" bold
Bare en lille sød historie herfra :o)
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.627
sep 2006
Følger: 51 Følgere: 50 Hunde: 4 Emner: 319 Svar: 3.013
Kunne ikke få lov at se beverlihills chihuahua med hende i stuen her
apr 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 55 Svar: 387
sep 2006
Synes nu også hun er ganske sød når hun finder en lille bitte bamse på max 10 cm og vil have de til små pomser med til at lege med hende Hun er blvet så sød og legesyg efter hun er blevet steriliseret
apr 2010
sep 2006
Synes dog også hun er blevet lidt mere opmærksom overfor småting som hun ikke plejer, og det er et lille minus, men satser på det kan arbejdes væk :o)
apr 2010
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 138 Svar: 1.911
Thomsen fatter ikke rigtigt hunde i tv, selvom hunden gør. Reagerer han ikke. Med undtagelse af en hund fra en serie jeg ser engang i mellem. Når den begynder at gør logre Thomsen med halen og bjæffer lidt, og når den er væk undre han sig over hvor den blev af. Meget sødt
sep 2006
Lidt for klog og dum hund!