{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

dårlig mave {{forumTopicSubject}}

Er der nogle af jeres hunde der har det lige nu?
vores har, og dylle sagde at der er en virus i omløb.
Det startede med en opkastning fredag middag og igen fredag aften.
og så gik det elleres over til tynd mave TIT, hvor der er lidt blod med i her til sidst,
vi ringer til dylle og de siger vi skal prøve skånekost. (hun har ikke ville spise)
nu er hun begyndt at drikke og spise lidt og maven er lidt i bedring. - kyllingen er ved at blive kogt og så kogte ris til.
håber snart hun er ok og på toppen. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dårlig mave
  • #2   25. jul 2010 Sidste gang Simba havde dårlig mave , brugte jeg faktisk et gammel husråd til os mennesker

A 38 med revne æbler i , det hjalp med det samme

• #3   25. jul 2010 hun har nu fået kogt kylling med ris og a38 blandet i og spiste med velbehag:)

tak for gode råd. dem tager jeg til mig smiley

• #5   25. jul 2010 Hej louise J. Det er faktis meget sjovt du siger det, vores hund Zeus Startede med at kaste op fredag omkring kl 12 og så igen omkring kl 20:00 og har haft dårlig mave siden...

• #6   25. jul 2010 Her for et par uger siden var jeg til dyrlægen med min hund, hun sagde der var en masse hunde der havde det i øjeblikket.
    Men hun kunne ikke svare på hvorfor.

• #7   25. jul 2010 Ja min hund har lige haft dårlig mave.. Hun havde tynd mave, og hun kastede op en enkelt gang om natten.. Hun har dog været frisk, gerne ville lege, og har drukket en masse vand.. Så hun har som sådan ikke fejlet noget, udover hun ikke ville spise..

Vi fik atvide af dyrlægen at hun skulle prøve at have ris,pasta eller ja kylling.. Hendes mave er fin igen.. Det stod på i et par dage..

• #8   25. jul 2010 stine - det er lige præcis som du beskriver det. hun er glad for tilpas, og vil gerne lege.
    så er der nogle stykker der har haft noget med maven kan jeg forstå. smiley stakkels vores hunde !:(
    hvor længe plejer der at gå fra man starter skånekost til der er virkning?

• #9   25. jul 2010 Daisy plejer at få økologisk A38 den hjælper ihvert når hun har opkast eller tynd mave. hun ELSKER det!

• #10   25. jul 2010 Hmm jeg syntes der gik 2 dage, så kunne jeg begynde at se, at hendes afføring begyndte at blive fast igen.. Har dog ikke tænkt over at det kunne være en virus.. Sjovt dyrlægen ikke nævnte noget om det.. smiley

Men den dag det startede, gav vi hende ikke noget at spise, også fordi hun ikke selv ville tage imod det.. Men det kom jo så dagen efter, hvor vi kogte lidt pasta, som hun fint fik spist.. Hun blev jo sulten til sidst.. smiley

• #11   25. jul 2010 (link fjernet)

dette her har jeg lige fundet på dyrlægens hjemmeside og vagtdyrlægen igår nævnte det også.

hvis det ikke er bedre imorgen smutter vi til dyrlæge så vi kan få stoppet det tyde aff.

• #12   26. jul 2010 Øv, det tyder på at smitten har bredt sig, indtil sidste uge var det "kun" jyderne`s hunde der var ramt af de dårlige maver.

Men et lille/godt råd til alle der har hund : sørg altid for at ha Zoolac liggende derhjemme så man altid kan stoppe den tynde mave hurtigst muligt, den er nem at dosere både til store og små hunde og yderst effektiv.

God bedring til de dårlige vapser..

Kommentér på:
dårlig mave

Annonce