{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

Vi ønsker os en hund mere {{forumTopicSubject}}

Vi står og ønsker os en hund mere.. Vi har en dansk svensk gårdhund på 4 år en tæve.. Men nu kommer spørgsmålet, skal det var en anden tæve eller en han vi skal købe. Den nye hund bliver af samme race.. Men kan to tæver godt gå sammen? For vi ønsker heller ik at de to hunde får hvalpe..
HJÆLP smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi ønsker os en hund mere
  • #1   21. jul 2010 Det kommer jo helt an på, hvordan jeres nuværende hund har det med andre tæver / hunde.

  • #2   21. jul 2010 Janni G - Vi har 2 tæver sammen og de har det enormt godt sammen.

    Kan din hund med andre tæver, så tror jeg absolut ikke det bliver et problem. smiley


  • #4   21. jul 2010 ALtså vores fire tæver fungere helt fint sammen, de elsker hianden og leger hele tiden.

  • #5   21. jul 2010 jeg har haft 2 d/s gårdhunde sammen og de havde det fint sammen...den er var 5-6 år da vi fik nr 2...
    men det er ikke altid at 2 tæver kan sammen


  • #6   21. jul 2010 Med 4 års forskel, så bør der ikke være nogle problemer. Men man kan aldrig vide. Men det kan man heller ikke for hanner for den sags skyld. Det har ikke noget med køn at gøre, men ren og skær kemi. Dur den ikke, så kan man hoppe og danse så meget man vil.

  • #7   21. jul 2010 Vi har 2 tæver på næsten samme alder, og der er slet ingen problemer overhovede. :o)
    Jeg ville til hver en tid vælge en tæve, men det er fordi jeg bedre kan lide tæver end hanner.
    Men ja, se på din hund om hun fungere med andre tæver - Men med 4 års mellemrum kunne jeg ikke forestille mig at der opstod de store problemer..


  • #9   21. jul 2010 Det er ikke sværee at have 2 tæver frem for hanner, der skal are være noget aldersforskel ca 2 år efter min menig

  • #10   21. jul 2010 Vi har en schæfer-tæve som er næsten er 10 år nu.
    For et år siden fik vi så en dansk-svensk gårdhundehvalp.

    Det var absolut en positiv oplevelse!

    Den lille ny fik sig en plejemor og en legekammerat, så hun faldt meget hurtigere til. De er bedste venner.

    Jeg gætter på at hvis i bare får den ny når den er helt lille vil jeres "gamle" hund tage den til sig som en hvalp. smiley



  • #12   22. jul 2010 Takker for alle jeres svar.... Vi valgte og få en tæve mere.. Skal op og kigge på en i aften smiley Bailey elsker alle hunde når hun først har set dem an. Vi tager chancen andet kan man jo ikke gøre.. Vi er også sikker på, at Bailey vil tage sig godt af den nye bette hvalp som skal hedde Bella smiley

Kommentér på:
Vi ønsker os en hund mere

Annonce