{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

Den første dag HELT alene {{forumTopicSubject}}

Ja i dag skal vores lille store pige klare at være alene hjemme lidt - for alvor og ikk bare træning hvor jeg sidder udenfor.

Vi har trænet hende op til en 5 timer alene nu hvor hun er helt alene i køkkenet, men kan se og snuse til min anden hund igennem et gitter - så man kan sige at hun da har lidt støtte i hende.

Og i dag startede jeg så på arbejde og nu er det ikke længere træning (jo altså vi træner stadig at øge tiden)

Har forsøgt at give hende en god morgen.
Først ud og tisse af og så spredte jeg hendes mad på græsset så hun kunne gå og finde det og bruge lidt krudt på det.
Mens hun spiste, lavede jeg et lille spor på marken hvor vi bor og det gik vi bagefter.

Jeg havde smurt kærestens madpakke, så han KUN skulle koncentrere sig om hundene inden han skulle afsted (han møder senere end jeg)
Jeg havde lavet en lille kasse med et par godbidder i, noget legetøj og et tyggeben.
Så kan hun bruge tid på at få den kasse åbnet og så hygge sig med indholdet bagefter.
Kæresten har tændt radioen og sørgede for hun var optaget af noget andet da han gik.

Naboen ved hun er alene og lytter lige lidt efter hende - så kan han altid kontakte os hvis det er HELT gal derinde...
Og så holder jeg tidligt fri i dag så hun ikke er alene længere end vi ved hun kan klare.

Åh min lille store pige som har klaret alting så flot - nu håber jeg dette går lige så godt som alt det andet vi har været igennem sammen de sidste par uger.

Det er jo helt hårdt sådan at efterlade hende... hehe

Hvordan har I andre nogensinde klaret det?

God mandag til jer alle derude!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den første dag HELT alene
Kommentér på:
Den første dag HELT alene

Annonce