15. feb 2007 Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
Tilbage i ny krop ?? {{forumTopicSubject}}
Tror I på at når et menneske eller dyr er død, at de kan komme tilbage i en anden krop.
Vores Enzo blev aflivet for lige lidt over 1 år siden. Enzo var den sødeste, gladeste og dejligste hund ever. Intet ondt skabt i ham.
Han havde en meget spøjs måde at "kaste" sig ned på ryggen på, når man kom gående og han gerne ville kløes på maven. Det var noget med ned med overkroppen, men bagkroppen var drejet på mystisk vis som om han var så ivrig, at han ikke kunne få bagkroppen ned og ligge. Vi grinede altid af det, når han gjorde det.
Nu har vi så Dino på 8 mdr., en virkelig dejlig hund med et super godt temperament, og sådan lidt goofy. Intet ondt skabt i ham. Her til aften skulle han så lige gøre sig til og i sin iver gør han lige nøjagtig som Enzo gjorde, den der mystiske måde at lægge sig ned på ryggen og gøre sig til.
Er det Enzo som er kommet igen fordi hans liv dengang var alt for kort. Kommet tilbage i en langt større krop, med lidt mere drenge-fjollet opførsel, men stadig god som dagen er lang ??
Tjaaaaa, man tænker jo sit.
maj 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 52 Svar: 374
Tjaaa man kan jo aldrig vide, nogen siger jo at der er mere mellem himmel og jord, og jeg har også oplevet nogle uforklarlige ting der får mig til at tro på denne påstand
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 16 Hunde: 5 Emner: 55 Svar: 1.532
Ta' det som en velsignelse, og nyd jeres hund endnu mere
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 144 Svar: 5.214
Det lyder som noget min hund også gør men er jo svært at sige når jeg ikke kan se det
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
Det kan da godt være, at der er andre hunde som også kan finde på at gøre sådan, jeg har bare ikke set det endnu. Aldrig oplevet det med mine tidligere hunde og heller ikke set det med nogle af de øvrige jeg har nu - altså lige pånær Dino - så............................ måske/måske ikke ???
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 144 Svar: 5.214
det nøjagtigt sådan min gør og nogen gange graver han også med forbenene mens han står sden og nogen gange slår han nærmest en koldbøtte det ser så sjovt ud han gør det kun når han er rigtig glad og pjattet
dec 2006
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 5 Emner: 239 Svar: 2.219
maj 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 1 Emner: 33 Svar: 1.372
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Da vi købte Cassius og vi skulle vælge ham, var vi ikke i tvivl - og det var fordi vores gamle hund havde to lyse tæer på den ene bagpote. Cassius havde det samme - det føltes rigtigt, som et signal om, at det var det rigtige valg.
Vi kan ikke vide det overhovedet men så længe det føles rigtigt... ;o)
Meck og Cassius havde RIGTIG mange ting til fælles - også selvom de typemæssigt var forskellige.
Meck var af udstillingslinjer og Cassius af brugslinjer.
Nu, hvor Cassius så også er væk og vi har fundet en ny hvalp, dukker der lidt sjove tilfældigheder op igen.
Vores nye hvalp blev født for 3 dage siden. I et C-kuld med ni hvalpe, heraf tre hanner. Dette er FULDSTÆNDIG magen til det kuld, vi købte Cassius fra.
C-kuld, ni hvalpe, tre hanner... En pudsig oplevelse, men igen, i et svagt øjeblik KUNNE det måske være sådan noget, der fik det til at føles som om, at valget er det rigtige.
Hvalpen vi køber er Cassius' nevø - og det bliver spændende at se, hvor meget vi kan se at de er i så relativ nær familie.
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
I de dage han var sammen med mig, var det som at være sammen med min gamle hund igen. Alt hvad han gjorde, var det hun havde gjort før i tiden. Og det var ret spookey. Selv sådan en dum ting, som at åbne døren til badeværelset for at komme ud og slikke badevand mens man var i bad, det gjorde han, ligesom hun.
Men han var 5 år gammel, så ingen Ronja i ham.
okt 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 64 Svar: 383
En kat som jeg var meget tæt knyttet til og omvendt.
Han døde her på gården og jeg lagde ham så alle dyrene kunne tage afsked med ham og så de vidste, at han var død.
Fighter åbnede alle døre - mange gange dagligt. Han var fyldte meget i hverdagen, så det har været rigtig tomt.
Men Jason overtog straks efter hans død, evnen til at åbne dørene. Han sætter bare hovedet på dørhåndtaget og trykker ned og puffer dørene op.
Det har da givet mig nogle tanker......hvorfor liiiige i forbindelse med tabet af Fighter?
Forsøger Jason at kompensere for tomheden og savnet - eller lever Fighter mon videre i Jason....
feb 2007
Ej hvor pudsigt - bliver spændende at følge med i.
feb 2007
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Tilbage i ny krop ??