{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.343 visninger | Oprettet:

Tilbage i ny krop ?? {{forumTopicSubject}}

Tror I på at når et menneske eller dyr er død, at de kan komme tilbage i en anden krop.

Vores Enzo blev aflivet for lige lidt over 1 år siden. Enzo var den sødeste, gladeste og dejligste hund ever. Intet ondt skabt i ham.
Han havde en meget spøjs måde at "kaste" sig ned på ryggen på, når man kom gående og han gerne ville kløes på maven. Det var noget med ned med overkroppen, men bagkroppen var drejet på mystisk vis som om han var så ivrig, at han ikke kunne få bagkroppen ned og ligge. Vi grinede altid af det, når han gjorde det.

Nu har vi så Dino på 8 mdr., en virkelig dejlig hund med et super godt temperament, og sådan lidt goofy. Intet ondt skabt i ham. Her til aften skulle han så lige gøre sig til og i sin iver gør han lige nøjagtig som Enzo gjorde, den der mystiske måde at lægge sig ned på ryggen og gøre sig til.

Er det Enzo som er kommet igen fordi hans liv dengang var alt for kort. Kommet tilbage i en langt større krop, med lidt mere drenge-fjollet opførsel, men stadig god som dagen er lang ??

Tjaaaaa, man tænker jo sit.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilbage i ny krop ??
  • #1   16. jul 2010 Neeej hvor kært og pudsigt smiley

Tjaaa man kan jo aldrig vide, nogen siger jo at der er mere mellem himmel og jord, og jeg har også oplevet nogle uforklarlige ting der får mig til at tro på denne påstand smiley

• #2   16. jul 2010 Hvis man tror på det, så er det da ikke usansynligt.. Altså jeg har venner der tror fuldt og fast på Gud og alt hvad der så hører med, og det virker da til at for dem så er det virkeligt, så kan det vel også være for dig!

Ta' det som en velsignelse, og nyd jeres hund endnu mere smiley smiley

• #3   16. jul 2010 Vil gerne tro på at det sker men tvivler.
    Det lyder som noget min hund også gør men er jo svært at sige når jeg ikke kan se det

• #4   16. jul 2010 jeg er såmænd også selv i tvivl, men tanken strejfede mig da han lavede lige nøjagtig den ting.
    Det kan da godt være, at der er andre hunde som også kan finde på at gøre sådan, jeg har bare ikke set det endnu. Aldrig oplevet det med mine tidligere hunde og heller ikke set det med nogle af de øvrige jeg har nu - altså lige pånær Dino - så............................ måske/måske ikke ???

• #6   17. jul 2010 Helt almindelig hundetosset :
    det nøjagtigt sådan min gør og nogen gange graver han også med forbenene mens han står sden og nogen gange slår han nærmest en koldbøtte det ser så sjovt ud han gør det kun når han er rigtig glad og pjattet

• #7   17. jul 2010 i Indien tror man fuld og fast på reinkarnation. Jeg læste en artikel om en dreng, som kunne beskrive hvordan han døde ved en traktor ulykke, han kunne fortælle om sine forældre og søskende og hvor de boede. Man tog afsted sammen med journalisten og forskere, for at besøge denne familie, og det viste sig, at de havde mistet en søn på denne måde, samtidig gik drengen ind i "sit tidligere hjem" og pegede på et billede af ham, da han levede der. Han kunne navnene på alle sine søskende.

• #8   17. jul 2010 jeg tror min nye lille hund er en min gamle afdøde hun har sendt til mig ....Hun er nøjagtig som min gamle over for mig ,,,er sikker på peppy har sendt den til mig fordi hun ikke ville have jeg skulle være alene mere smiley

• #9   17. jul 2010 Egentlig er jeg ikke overtroisk, men i et svagt øjeblik kan jeg godt få en fornemmelse af, at der er flere sammenhænge end jeg lige fatter.

Da vi købte Cassius og vi skulle vælge ham, var vi ikke i tvivl - og det var fordi vores gamle hund havde to lyse tæer på den ene bagpote. Cassius havde det samme - det føltes rigtigt, som et signal om, at det var det rigtige valg.
    Vi kan ikke vide det overhovedet men så længe det føles rigtigt... ;o)
    Meck og Cassius havde RIGTIG mange ting til fælles - også selvom de typemæssigt var forskellige.
    Meck var af udstillingslinjer og Cassius af brugslinjer.

Nu, hvor Cassius så også er væk og vi har fundet en ny hvalp, dukker der lidt sjove tilfældigheder op igen.
    Vores nye hvalp blev født for 3 dage siden. I et C-kuld med ni hvalpe, heraf tre hanner. Dette er FULDSTÆNDIG magen til det kuld, vi købte Cassius fra.
    C-kuld, ni hvalpe, tre hanner... En pudsig oplevelse, men igen, i et svagt øjeblik KUNNE det måske være sådan noget, der fik det til at føles som om, at valget er det rigtige.

Hvalpen vi køber er Cassius' nevø - og det bliver spændende at se, hvor meget vi kan se at de er i så relativ nær familie.

• #10   17. jul 2010 CH - eij hvor spændene.. har i valgt en hvalp fra kuldet endnu?

• #11   17. jul 2010 Jeg tror ikke på den slags, men har haft en lignende oplevelse. Jeg havde mistet min Cavalier Ronja og savnet var ret stort. Efter 1 års tid mødte jeg den dejligste Cavalier der blev passet ude på det internat hvor jeg er. Jeg tog den med ind, for kunne slet ikke lade den være.

I de dage han var sammen med mig, var det som at være sammen med min gamle hund igen. Alt hvad han gjorde, var det hun havde gjort før i tiden. Og det var ret spookey. Selv sådan en dum ting, som at åbne døren til badeværelset for at komme ud og slikke badevand mens man var i bad, det gjorde han, ligesom hun.

Men han var 5 år gammel, så ingen Ronja i ham.

• #12   17. jul 2010 Min gamle kat mistede jeg her for et par måneder siden - han var født hos mig og jeg havde haft ham i 11 år.
    En kat som jeg var meget tæt knyttet til og omvendt.

Han døde her på gården og jeg lagde ham så alle dyrene kunne tage afsked med ham og så de vidste, at han var død.

Fighter åbnede alle døre - mange gange dagligt. Han var fyldte meget i hverdagen, så det har været rigtig tomt.

Men Jason overtog straks efter hans død, evnen til at åbne dørene. Han sætter bare hovedet på dørhåndtaget og trykker ned og puffer dørene op.

Det har da givet mig nogle tanker......hvorfor liiiige i forbindelse med tabet af Fighter?
    Forsøger Jason at kompensere for tomheden og savnet - eller lever Fighter mon videre i Jason....

• #13   17. jul 2010 CH
    Ej hvor pudsigt - bliver spændende at følge med i.

• #14   17. jul 2010 Alt sammen er måske nok tilfældige sammenfald, men i et kort øjeblik så tænker man altså sit.

• #15   18. jul 2010 Maria, nej, vi har ikke valgt endnu. Det er jo så små stadig. Jeg regner med at vi vælger ud omkring 5 ugers alderen - der kan vi bedre se, hvad de er for nogle starutter ;o)

Kommentér på:
Tilbage i ny krop ??

Annonce