{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Pyha endelig! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
Jeg er simpelthen så glad! Nemlig fordi at der i mit nabolag er en lille hund der ikke bliver mishandlet men bliver heller ikke behandlet specielt godt, og de lod den være alene i flere dage, og når de så kom hjem skældte de den ud for at have besørget , og de gav den ikke ordentlig mad og børnene legede med den og kastede rundt med den som et legetøj og den kunne ikke være løs fordi den ikke adlydede men alligevel slap børnene (som i øvrigt var de eneste der gik med den, hvis de altså gad at gå med den) den fri hele tiden og løb rundt og rundt for at fange den. Det var en møgstresset hund som jeg fik ondt i hjertet af at se på hver gang. De var bare ikke beregnede til at være hundeforældre! De har også katte, kaniner og nu har de så fået deres 5. barn, og så synes de ikke lige de har råd til det længere, så nu er hunden blevet solgt! Jeg havde aldrig troet at jeg ville blive glad over at høre sådan noget, men er bare så glad for at den fik en chance til, og blev bare overlykkelig da jeg hørte det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pyha endelig!
Kommentér på:
Pyha endelig!

Annonce