{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Er lidt i tvivl {{forumTopicSubject}}

Nu er det sådan jeg har lovet at passe
mine fars to labrador tæver her i slutningen af juli
de er mor og datter og henholdsvis 10 og 5 år gamle ca.
jeg kender dem jo og har passet dem før.
men nu har jeg jo fået lille Zita som generelt har det fint med store hunde men jeg lidt betænkelig over hvordan hun vil havde det med 2 af dem på samme tid. hende på 10 er jeg ikke urolig for
hun er næsten for god af sig det mere hendes datter der er dominerende. vi har så aftalt de skal mødes inden min far rejser så vis det ikke går med dem alle 3 så kommer de bare i pension i stedet.

Hvordan ville i lige lade dem mødes ?
jeg havde forestillet mig lidt jeg gik ud og hilste på dem først ( så de lige kan få dæmpet gensynsglæden inden de skal møde Zita )
så havde jeg tænkt hun skulle møde dem en af gangen (men hvem af dem først ? eller er det ligegyldigt )
så kan jeg ikke finde ud af om det skal være på neutral grund
eller i haven (hvor den lille er mere tryg men hvor hun måske føler hun skal forsvare den mere, de andre hunde kender jo også haven og har været vand til at være her )

jeg modtager gerne gode råd, vis nogle har gidet at læse romanen smiley

ved ikke om jeg bare er lidt for bekymret men jeg vil jo gerne gøre alt hvad jeg kan for at 'mine' 3 tøser finder ud af det sammen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er lidt i tvivl
  • #1   13. jul 2010 Jeg ville lade dem mødes på neutral grund, så inden af dem skal ''forsvare'' noget - Altså et sted udenfor deres teritorium : )

• #2   13. jul 2010 Jeg ville lade dem mødes på neutral grund og så ville jeg først lade den på 10 år møde Zita, og derefter den på 5 år.
    For 2 hunde som er interesseret i en bette pige som Zita. Kan være alt for meget. Kender til det med mine egne.
    Så når den på 10 år havde hilst på Zita og ikke er interesseret i hende mere så lad den på 5 år komme hen til dem. For så skal Zita kun koncentrere sig om 1 men lidt livligere hund. Og derefter tage hjem til dig, og så se hvad Zita og den på 5 år siger, for den på 10 år går vel sine egne veje og er ikke interesseret i de to andre??

• #3   13. jul 2010 okay ja jeg kan godt se det med neutral grund
    jeg blev bare pludselig i tvivl smiley

Christina
    det var også det jeg tænkte at hun lige skulle havde dem en af gangen.
    jeg var bare i tvivl om hvem af dem først men det giver nok god mening hun møder den gamle først hun er nok også den der er mindst indtrasseret.
    nemlig det mest den unge og Zita jeg er spændt på om de kan finde ud af det sammen for den gamle vil bare gerne være i fred.

• #4   14. jul 2010 Hvis den unge og Zita kan sammen så skal det nok gå.. Men husk at den første time skal de nok lige se hinanden ad. Enten klikker de med det samme, ellers lærer og acceptere de hinandens tilstedeværelse.
    Det skal nok gå godt!

Kommentér på:
Er lidt i tvivl

Annonce