{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm
  • #1   12. jul 2010 derfor sørger man for at lave en SKRIFTELIG kontrakt med passeren

• #2   12. jul 2010 Hvis jeg røg på hospitalet og ike kunne få udleveret min hund efterflg., så blev jeg rigtig primitiv....

• #3   12. jul 2010 *Hvis jeg røg på hospitalet og ike kunne få udleveret min hund efterflg., så blev jeg rigtig primitiv*

Også jeg............ Ordet "selvtægt" dukker op i min hjerne.

• #4   12. jul 2010 René -ja det er jeg osse bange for jeg godt kunne blive...

Men det er jo faktisk ikke noget nyt at DHR ikke er et ejerbevis, selvom mange tror det er det.

Ved heste findes der et ejerbevis som self skal underskrives og sendes ind til landskontoret for heste ved ejerskifte. Dette ER et bevis på ejerskab, og sådan burde det, efter min mening, osse være ved hunde. Men sådan er det desværre ikke.

I hesteverdenen er det så bare meget få der husker at få det gjort, hvilket osse har medført en del ejerskabssager fordi en tidl ejer pludselig duker op og vil have hesten, og faktisk står med ejerbeviset i hånden og dermed har retten på sin side.

• #6   12. jul 2010 ja det er meget skræmmende.. specielt når man også ved at en terapi hund er blevet frataget ejeren.. ovenikøbet af et internat!!! ;-(

Så man skal virkelig passe på sin hund hvis man bliver syg og skal indlægges!

Så tænk på der så nu er to ejere der kæmper alene om ejerskabet til hunden.. begge er glade for den.. hvad så? Alt sammen fordi man ikke har undersøgt ejerforhold grundigt nok og har fået en opdrætters underskrift i stedet..trods denne udtrykkeligt sagte det ikke var dennes hund mere!!

Og det værste er at den oprindelige ejer ikke kan få nogen hjælp til at få sin terapi hund tilbage.. da politiet ikke vil tage imod anmeldelser da man samarbejder med det sted.. total langt ude..!

Så man skal virkelig passe på og have sine ejerforhold på plads for ellers er der slet ikke noget at gøre!

• #7   12. jul 2010 Så i realiteten, hvis en dag min veninde gik med tøserne, kunne hun blive væk, og erklære hundene hendes?

• #8   12. jul 2010 Ina:

Ja:-(

Kommentér på:
Hmm

Annonce