{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

JEG BLIVER SINDSYG!!! {{forumTopicSubject}}

Molly kan slet ikke den her varme, ikke engang om natten kan hun holde det ud.
Jeg gik i seng kl 23.00 og har nu måtte opgive at sove - Molly piver, pruster og stønner og jeg ved ikke hvad, på trods af at ventilatoren er tændt og hun har vand!

Nu sidder jeg så inde i stuen og terassedøren er åben så nu sidder hun der og kigger ud, og nu stønner hun i det mindste ikke mere lige nu, men fuck hvor er jeg ved at blive sindsyg!!!! smiley :-(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JEG BLIVER SINDSYG!!!
  • #2   4. jul 2010 Maj H - Så kommer jeg sgu aldrig i seng.
    Hvis hun får vand, så vågner hun først op, og ikke nok med det - så vågner den anden også.

Men hun har det ikke varmt nu, nu ligger hun ved terasse døren.

• #3   4. jul 2010 Og nu har tøsen smidt sig i sofaen og er faldet i søvn!!
    Og jeg sidder her og er vågen!

• #4   4. jul 2010 Jeg lage et koldt vådt håndklæde over Kenzo igår da han hade det meget varmt og ikke gad sidde i sit badebassing mer forde det ikke lenger var i skygge
    men vådt håndklæde over rygge det vare et hit
    Nu er det heldivis ikke så varmt i dag men hvis det kommer igen

• #5   4. jul 2010 Jeg fik et trick ude i Maxi Zoo - de havde lavet 1½liters flasker med is i - fyldt op med vand - og lagt dem ind til alle smådyrene (kaniner, hamstere osv) - de lå op af dem, og slikkede på dem.. Det kunne man også bruge til hunde og katte - for at køle dem ned.. Sådan en 1½ liters flaske med is og vand på et tæppe - og så lade dem ligge der og køle af..

• #6   4. jul 2010 Åhh hvor er jeg glad for min indhegnede have med store træer og køligt græs hvor Charlie kan være om natten.

• #7   4. jul 2010 Kan du ikke lade hende sove på terassen? Mine går kælderen, der er altid iskoldt

• #8   4. jul 2010 ina T - Jeg lader da ikke en hvalp sove ude om natten :S

Kæresten endte med at stå op også, og jeg gik i seng - da han kørte på arbejde, lagde hun sig til at sove ude i gangen på det kølige gulv .... gid hun dog havde fået den ide fra start af.

• #9   4. jul 2010 Vuck sover heller ikke godt for tiden pga. varmen men jeg har fundet ud af jeg kan køle ham ned med en ispose, sådan en til skader, ind i et viskestykkke og så ned på gulvet med den så lægger han sig op af den og man kan rigtig se hvor meget han nyder det.

• #11   4. jul 2010 Linda R - Nej, folk kan sagtens kom ind over hegnet hvis de vil, og vi bor inde i byen - så det ville jeg ikke være ret tryg ved. smiley
    Molly er heller ikke så glad for at gå selv ud om natten.

• #13   4. jul 2010 Jeg har også tænkt mig at fryse en vandflaske. smiley

Vil da lige kigge på det tæppe engang.

• #14   4. jul 2010 Narh mente nu bare du kunne have døren åben, så kunne hun jo selv gå derud og ligge, hvis det lystede hende. Men kan godt se, hvis du bor i byen og med lavt hegn, det er en direkte indbydelse til uvedkommende.

Ja køle tæppet skulle være kanon. Der var en herinde igår, det også havde et nødråb grundet varmen. Hendes hund, som hun satte billeder ind af med tæppet, nød det virkeligt. Og faldt i søvn smiley

Kommentér på:
JEG BLIVER SINDSYG!!!

Annonce