Fysisk kamp - minder mig om Turner og {{forumTopicSubject}}
hund!
Kan simpelthen ikke lade være med, at føle mig som Tom Hanks i Turner og hund, når jeg skal "overvinde" min dejlige drengs modstand mod, at blive vasket og få klippet negle:)
Fandt neglesaksen frem for ca 14 dage siden, da han skulle have ordnet negle.....men den dag kunne jeg mærke, at mit humør ikke var til det, da han absolut ikke var enig med mig i, at jeg skulle pille ved ham!
Så her for en time siden får jeg øje på saksen som stadig ligger her på bordet....og tænker, at NU skal det dælme være.....!!!
Forestil jer så lige lille mig - gå i direkte fysisk kamp med den skønherlige dreng som vejer mere end mig:)
Ja ja jo - jeg startede på den blide måde.....men det endte med, at jeg måtte ligge mig ovenpå ham og holde ham i gulvet;)
Da han til slut kunne mærke, at det her det mener hun sgu, så overgav han sig endelig....til én pote;)
Og så startede det hele forfra igen.....en delvis kamp, accept, kamp osv.
Meeen vi nåede målet og det blev fejret med hujende skrål rundt i køkkenet og en hund der hang i luften af ren glæde og lettelse:):)
Jeg kan simpelthen ikke lade være med, at grine lidt af det - vi er fuldt ud venner, også under kampen.....man kan ligefrem se det der blik der bare fortæller, at man skal prøves af....for går den, så går den;)
Vores badescene - tja lad os bare sige, at det endte med, at armaturet i væggen måtte stå sin prøve med et stks hundesnor - et stks 60 kilo hund der forsøgte, at komme fri og et stks 55 kg ejer der holdt fast i den, samtidig med, at hun trak hunden ind mod den og op mod væggen.......alt imens bare tæer og hundepoter skøjtede rundt på et vådt klinkegulv;)
Ja altså han ér ikke nem - men i guder hvor er han skyld i mange oplevelser der er til, at grine af - bagefter:)!!
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
jan 2007
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 6 Emner: 139 Svar: 3.546
jul 2008
Følger: 16 Følgere: 17 Hunde: 4 Emner: 43 Svar: 1.059
okt 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 64 Svar: 383
Umuli A: Det lyder sørme ikke rart:( Har han haft en grim oplevelse med det?
Jason er ikke bange - heldigvis. Men han har vist aldrig rigtig været i "hånd" og har altid passet sig selv mere eller mindre......
Han er ikke så forhandlingsvillig, men mærker han, at man vitterlig mener det, så er det også iorden;)
okt 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 64 Svar: 383
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.089
Fysisk kamp - minder mig om Turner og