{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.515 visninger | Oprettet:

Allergi {{forumTopicSubject}}

Min kæreste har hundeallergi og har altid haft det. Han valgte så bare ikke at fortælle mig det, da jeg købte Samson for 2 år siden. Det er først kommet på banen nu hvor vi snakker om at flytte sammen.

Han har dog aldrig vist tegn på allergi, som jeg har lagt mærke til. Nu har han så lige været på ferie og da han kom hjem, var han blevet en smule forkølet. Forkølelsen tog til og nu er den virkelig slem med snot, hoste og slim. Ingen løbende øjne eller kløe.

Han har lige været hos lægen, som tog en priktest og den viser både græs og hund. Lægen mente, at det var en blanding af disse to, der gav ham denne reaktion.

Samson sover pt i sengen (ikke mit forslag til at begynde med) og har besluttet, at så må han ud af "soveværelset" - jeg har en hems. Og så må der luftes godt ud og skiftes sengetøj ofte.

Går allergien ikke "over" eller "i sig selv" som den har gjort de seneste to år, så må vi jo så tage en beslutning derefter.

Jeg søger erfaringer fra folk, der lever med hund og hundeallergi. Jeg er jo ikke interesseret i at kæresten skal lide, som han gør pt - men han gjorde det jo ikke før ferien. Tænker, at han har været "hundefri" i en uge, festet og sovet for lidt og fanget en mindre forkølelse - og så er allergien slået igennem pga svækket immunforsvar. Håber, at det bliver bedre og "godt" igen, så vi ikke skal af med den lille vuffer smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Allergi
Kommentér på:
Allergi

Annonce