{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Træning af muskelhund og ny hunde lov. {{forumTopicSubject}}

Jeg træner i en klub, der lejer området af kommunen. Det vil sige at området ikke er privat. Så derfor gælder den nye hunde lov vel På dette område? Hvad gør vi der har muskelhunde Så? Det er noget svært at belønne sin hund når den har fuldt lukket mundkurv på, og det er også ret svært at træne indkald, rundering, feltsøg, apport osv. når hunden skal være i max 2 m snor og med mundkurv. Nogen der ved hvordan det kommer til at fungere På trænings pladserne? - det er da nok det dummeste hvis vi ikke kan få lov til at træne med vores hunde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning af muskelhund og ny hunde lov.
  • #1   13. jun 2010 Belønne kan man nu altså godt med mundkurv. Hvis man vælger en god "gitter-kurv", kan der sagtens gives (ikke for store) guffer.

Tilgengæld kan jeg sagtens følge dig hvad angår feltsøg, rondering osv. Jeg tror du vil få det bedste svar ved at spørge i din klub.
    Jeg vil da tro klubberne nu vil skulle udarbejde en "liste-hunde-politik", så de ved hvad de har tænkt sig at gøre ved de listehunde de har på pladsen.

Det ville være ærgerligt hvis træning bliver helt umuligt. At konkurrencer ikke er en mulighed (nægter at tro at de rent faktisk vil få lov at møde til konkurrencer uden mundkurv og line) er jo en ting, men helt at udelukke dem fra at træne programmerne, ville være ærgerligt synes jeg.

• #2   13. jun 2010 De har endnu ikke fremlagt, noget om hunde loven endnu. Men jeg frygter det værste. Jeg belønner med bold da guffer ikke er super for min hund, Så jeg ville få problemer smiley håber at det som skrevet længere oppe, ikke bliver et problem da området kun bliver brugt til hunde træning- men omvendt er det jo offentligt tilgængeligt. Jeg afventer noget fra klubben, men håber ved gud ikke at vi ikke kan være med mere. Selv om konkurrencerne er det vi træner efter, Så Fuck dem. Bare vi ikke bliver "ekskluderet"

• #3   13. jun 2010 Umuli A: Kunne godt tænke mig at høre dig hvor sikker du er i det du skriver?? For jeg står og ikke ved om jeg må træne i min klub uden mundkurv og line.

• #4   13. jun 2010 Tror ikk der er nogen der ved noget endeligt. Men det er da død ærgeligt ikk at kunne komme til at træne mere, især når det er Dét man gerne vil og brænder for.

Kommentér på:
Træning af muskelhund og ny hunde lov.

Annonce