{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

jeg har nok lige brug for jeres mening {{forumTopicSubject}}

ja , nu har jeg bare lige brug for jeres mening til en udtalelse på en af mine videoer

den hedder " Simba driller sin mor "

jeg ved godt at filmen er af rigtig dårlig kvalitet , men da jeg syntes at selve situationen ( som sker ofte )men beskriver Simbas leg med mig ganske fint , har jeg valgt at sætte den ind i mit album.

det jeg nu er i tvivl om er ;

er det synd for Simba , eller lider han nød ?

håber i lige gider bruge 5 min. på det her , da jeg elers vil gå og spekulere vildt over det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg har nok lige brug for jeres mening
  • #1   11. jun 2010 Jeg har set videoen men dog uden lyd..
    hmm.. efter hvad jeg kan se er det en glad hund du har.. kan ikk lige se hvad problemet umiddelbart skulle være udover du løber efter ham hele tiden smiley

• #2   11. jun 2010 tusind tak for jeres udtalelser , jeg fik bare en kommentar der kort sagde

du hjerne vasker din

og så tænkte jeg , er det forkert eller hvad , det jeg leger med Simba

men nu kan jeg se at den er blevet slettet igen , brugeren fortrød sin mening åbenbart smiley

• #3   11. jun 2010 Kan ikke se hvorfor det skulle være synd for ham :o)
    På det her klip er det mig der jagter Bella med et kamera...
    http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=22107

• #4   11. jun 2010 Jeg syns han ser noget så dejlig ud!

• #5   11. jun 2010 haha hvor er han skøn.... Og hvor er du dog tålmodig hehe.... Jeg tror bestemt ikke han lider nød, tværtimod så tror jeg virkelig han tager r**** på dig hehe.... han driller da bare, og det ser virkelig komisk ud.... Det fik da mig til at grine højlydt...

• #6   11. jun 2010 Simba har som sædvanlig stjålet noget , løber hen til mig og viser det og så skal jeg fange ham. Det er vores leg smiley

Jeg har ikke nogen intensioner om at han ikke må , det han ikke må ta , kan han ikke få fat i .

Som i også kan se , slutter videoen af med en kort præcis kommando om at han skal sidde , hvilket han så gør næsten på sekundet.

Nej for os er det kun leg , en leg som han vel at mærke lægger op til mange gange i løbet af en dag smiley

ps. det er en lille bomuldsklud han løber med

• #7   11. jun 2010 Endnu engang tusind tak fordi i tog jer tid til lige at se videoen og kommentere den.

Sjovt nok som vi reagere på kritik af vores samvær med vores hunde.

En forkert udtalese og så er ens verden brudt sammen smiley

men nu er jeg glad igen smiley og vil fortsætte med denne leg som Simba selv lægger op til smiley

• #8   11. jun 2010 Han hygger sig da gevaldigt. Man kan også se at du bakker flere gange fordi han kommer hen til dig.
    Så længe det er noget han "godt" må tage er det jo bare sjovt for jer begge.

Han er sgu en skøn hund smiley

• #9   11. jun 2010 Den leg kender Samson og jeg godt, vi leger den også. Han eeeelsker det - ligesom det ser ud til at Simba gør. Hvor er han skøn!

• #10   11. jun 2010 Jeg syntes faktisk det er en rigtig sød vidio. I hygger jer begge med den leg.
    Som du selv skriver så ser du det som leg at Simbå "stjæler" kluden, og så er det helt fint. Han får kontakt ved og nuppe kluden, og viser tydeligt han hygger sig.

• #11   11. jun 2010 Jeg synes også det virker som m han er lidt usikker på om han nu må tage den ting eller ej. Du siger hele tiden *Må mor få den?* men i en høj tone, som hvis han fi ros, og så bakker du når han kommer hen imod dig med tingen.

Men det er bestemt en sød video, og jeg synes ikke du er ond ved ham. Jeg tror bare ikke han forstår legen, da du sender 2, for hunden, modstridige, signaler. Det er nok det vi mennesker kalder ironi, men som hunde jo ikke forstår.

• #12   11. jun 2010 Karina :

jeg kan sagtens følge hvad du mener omkring de 2 signaler smiley

men for Simba eller en anden hund er det fuldstændig lige meget hvad du siger af pludder pladder , sålænge det er i den høje hyggelige rosende lyd uden brug af div. kommandoord
    da jeg giver ham en kommando til sidst om at sidde , er mit toneleje et andet og det er så med et ord der er indlært til den bestemte kommando og han adlyder næsten på sekundet.
    for mig virker han ikke i tvivl om hvornår det er leg og hvornår vi går over til en reel kommando.
    men som sagt kan jeg sagtens følge dig med de 2 signaler , men her er min stemme føring og kommandoen adskilt

• #13   11. jun 2010 det lyder som mig når willum har taget en strømpe eller noget, han kan ikke tåle skæld ud, så det er med den lyse stemme, må mor få den.... du en bisse er den... og når han slipper siger jeg tak og roser.... hunden kender os og ved nok hvad vi mener smiley

• #14   12. jun 2010 Nej, selvfølgelig forstår hunde ikke hvad vi siger. Vi kan bilde dem hvad som helst ind, så længe vi holder os til de lyse høje toner.
    men jeg synes bare det ligner at Simba udemærket godt ved hvad "Må mor få den" betyder. Måske har du ikke bevidst lært ham det, men sagt det før i forbindelse med at du har taget noget fra ham. Måske ved noget boldleg?
    Sådan er det med min hund og den jeg havde tidligere. Pludselig observerer jeg at de forstår sammenhængen mellem et ord og en handling, som jeg slet ikke synes jeg har lært dem.

Men du kender selvfølgelig Simba bedst, og jeg kan også se på en af dine andre film, att han er en meget lydig hund.:-)

• #15   12. jun 2010 Karina ;

du har nok en pointe der med at han har hørt ordene i anden sammenhæng ( havde ikke overvejet denne mulighed ) , det vil jeg skrive mig bag ørene , da jeg helst ikke vil sende flere signaler på samme tid til min hund
    Tusind tak for din saglige kritik som jeg helt klart kan og vil bruge fremover i min " snak " med Simba

Kommentér på:
jeg har nok lige brug for jeres mening

Annonce