1.062 visninger
|
Oprettet:
Det VÆRSTE ved at have en Labrador {{forumTopicSubject}}
- Den ser bare altid så pokkers sulten ud. Man kan jo ikke en gang spise sin frokost uden at få dårlig samvittighed :o)
Ikke fordi vores tigger, men han skuler, gør han! ;o)
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 98 Svar: 582
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.628
sep 2009
Ja, det er lidt synd. Vores får mad to gange om dagen, og hvis han får noget udover det, så sørger vi self for at trække det fra aftensmaden. Men hold op hvor skal han altid mænge sig ude i køkkenet morgen, middag og aften. Og hvad han ikke får tilsnusket sig af gamle æbleskrog på gåturene. Det er helt vildt jo! :o)
mar 2010
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 868
I vores lokale udstyrsbutik kan han selv finde godbidderne (Vivet fra Vetcur). De står til fri afbenyttelse... Og han elsker dem.
Mvh. Gitte
maj 2009
Følger: 7 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 115
Det værste ved min labber er, at han ikke kan stå for vand og mudderhuller, så han er altid våd eller beskidt
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.628
Dog får begge hunde et på gulerødder hver dag når jeg alligevel skal stå og skrælle nogen til mig selv. Så snart jeg tager gulerødderne ud af køleeskabet, sidder begge hunde parat.
sep 2009
Ja, det elsker vores også! Det værste er så, når man kommer hjem med ham, for er han våd, spæner han rundt som en tosset i hele huset :o)
maj 2009
Følger: 7 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 115
Ja det gør Chico også, medmindre jeg slæber ham direkte ud på badeværelset og får ham skyllet og tørret
Han er også god til at gøre opmærksom på sig selv når jeg sidder ved computeren. Så kommer han og puffer til min arm og "forlanger" at blive nusset, og jo, jeg er så blød, at jeg overgiver mig og smider mig på gulvet og nusser på maven hehe
dec 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 1.002
Det VÆRSTE ved at have en Labrador