{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  foder til Border collie?
  • #1   7. jun 2010 Brit care aktivity smiley

• #2   7. jun 2010 Brit care får du mig desværre ikke til at købe.. da jeg ikke er tilfreds med sammen sætningen..
    der er alt for meget vand og ikke animalske prudukter i i forhold til rc..

• #3   7. jun 2010 vi sælger det på mit arbejde. desværre..

• #4   7. jun 2010 Dey kommer vel an på hvad du skalmed hunden?
    Som hvalp ville jeg give den almindeligt hvalpefoder, og som voksen skal den have et foder der passer til den energibehov.
    Det er jo en meget aktiv race, så jeg går ud fra at den skal ud og rende en hel masse, og så skal den have et højenergifoder for også at holde huld.

• #5   7. jun 2010 det skal være en familiehund først og fremmest. og så skal den jo self ud og rende al sin energi af.. vi har en dejlig skov bag hvor vi bor og åbne marker lidt endnu;-)
    jamen nu er det jo sådan at der er så mange forskellige slags hvalpe foder hos rc. plus energi foder er der også flere forskellige slags af. så det er bare skide svært at vælge...

karina hvad bruger du selv?

• #7   7. jun 2010 Man kan altid barfe sin hund? smiley

• #8   7. jun 2010 pia. vi har ikke hund endnu.
    jeg er ved at undersøge alt der er alt find ud af inden vi tager ud og besøger opdrættere..
    men jeg er opdrætter af norske skovkatte. og kan på den måde handle hos rc.. og det er mit favorit foder..;-)
    men nej der er ikke noget specielt til border collie..,

det er bare rart at få lidt info om hvad andre er glade for..

• #9   7. jun 2010 Jeg mener ikke RC har noget specielt til border collie eller hyrdehunde.

Jeg har kun haft min hund i 3 uger. Hun fik foder til aktive hunde fra Hennes Petfood hos tidligere ejer, men havde svært ved at holde huld, fordi hun løb så meget sammen med de andre hunde og rendte efter deres heste.
    Da jeg bor i et rækkehus og ikke har andre hunde eller heste i baghaven, mente tidligere ejer/opdrætter ikke jeg behøvede købe energifoderet, så jeg købte det almindelige til voksne hunde med et alm. energibehov. Hun har dog ikke taget på, så jeg tror jeg vil finde noget foder der giver lidt mere på sidebenene, for det almindelige adult foder render hun åbenbart af sig.

• #10   7. jun 2010 Jeg er i øvrigt også vant til mærker som Royal Canin og Hills, men kigger efter alternativer.
    Jeg gider ikke barfe, men lurer lidt på barf-inspireret tørfoder so f.eks. Wolfsblut og Orijen. Det er dyre mærker i DK, men kan købes billigt hjem fra Tyskland og England.

• #11   7. jun 2010 jeg er heller ikke meget for at barfe..
    har jeg heller ikke gjort med mine katte..

de har self fået frisk kød, og så længe at de får det er det ikke nødvendigt at barfe.
    ja og ud over det så prøvede jeg faktisk noget engang men det gad de bare ikke at ha...

• #12   7. jun 2010 Man kan godt få energi foder fra RC. det hedder 4800 og det man bruger når hunden er for tynd

• #13   7. jun 2010 Synes nu ellers barf er en god ting. Det er det naturligste vi kan give vores hunde, da de er rovdyr og hunde får brugt alle sine tænder, hvilket de ikke gør med tørfoder, da der intet udfordring er i det. Samt mindsker det tandproblemer smiley

Men vi har selvfølgelig alle hver vores mening om tingene ;D

• #14   7. jun 2010 jamen jeg ville skam også gi kødben og hvad der ellers kan gi lidt hjælp til tænderne. men barf bliver aldrig mig er jeg sikker på. måske som snack og ikke andet..

• #15   7. jun 2010 Jeg er også af den overbevisning at foderproducenterne er meget bedre til at sammensætte foderet end jeg er.
    Jeg vil ikke stå ed en hund der bliver syg af 'mangelsygdomme' fordi jeg selv har stået og ekspermenteret med fodring med rådt kød og grøntsager bare fordi hunden er et rovdyr.

• #16   7. jun 2010 Man behøves skam ikke "selv" ekspermentere med dette. smiley

Kommentér på:
foder til Border collie?

Annonce