2.221 visninger
|
Oprettet:
Pasning af hund - privat? {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har brug for en til at passe min hund engang imellem.
Hundepension kræver både en god økonomi samt planlægning.
Jeg har desværre mega svært ved at overlade min hund til andre. Ville I turde at lade en forholdsvis fremmed passe jeres hund?
(Med forholdsvis fremmed mener jeg en man har fået kontakt med via en "vil du passe min hund-annonce")
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.011
sjovt du lige laver sådan en tråd
jeg er nemlig rigtig bekymret pt. efter jeg har forvredet min fod og dermed højst sandsynligt ødelagt nogle ledbånd.
hvis min fod ikke bliver god , skal jeg opereres og dermed har jeg et mega problem med min hund de første uger
jeg havde tænkt på , at lave sådan en annonce og så se hvad der bød sig af "emner " til at klare denne opgave for mig imod en god betaling , men jeg har det bestemt ikke godt med det
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
Nope, det ville jeg ikke. Jeg overlader kun mine hunde til EN person udenfor familien. Hun er så til gengæld ikke mere end 18 år, men en super fornuftig pige, som har en stor ansvarsfølelse og kan passe på sig selv og mine hunde, når hun går med dem:-).
Desværre rejser hun til udlandet fra august og 8 måneder frem:-(
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 272 Svar: 1.110
Hvad ville du så gøre i min situation, hvor jeg ikke kender nogen, der kan passe min hund for mig?
Mette.
Hun var vel også "fremmed" for dig de første par gange hun passede dine hunde?
aug 2007
Der findes en del professionelle hundeluftere.. så hvis du har pengene til det, kan du jo købe dig til luftning af din hund
jan 2010
jeg giver jer helt ret , men har i nogen gode råd ellers ?
jeg kan sagtens få min bror til at have Simba nogle dage ( har gjort det flere gange ved behov ) , men når det strækker sig over længere tid , som f.eks. 2-3 uger hvis jeg skal opereres i foden.
jeg tænkte på , at vedkomne skulle med ud og gå tur flere gange inden jeg bliver opereret og ligesom blev lært op i de forskellige ting med Simba.
fordelen ved en person der kommer her er , at Simba kun bliver passet på gå-turene og ellers er sammen med mig
maj 2007
Nej, ikke helt........... Jeg lærte hende at kende herinde og kunne lide hendes holdninger og modne svar.
Det viste sig så at vi kun bor få kilometer fra hinanden, så hun kom nogle gange og besøgte hundene og os og tog en masse billeder.
Først et års tid efter fik vi brug for pasning og jeg ringede til hende og hørte om hun var interesseret i at bo her og passe hundene i 4-5 dage.
maj 2007
Følger: 39 Følgere: 37 Hunde: 6 Emner: 149 Svar: 2.516
det jeg havde i tankerne er at jeg selvf møder ejer og hund et par gange først så ejeren ved jeg ikke er en hundekamps psykopat..
Men ville også have det svært ved og bare overlade min baby til andre
jan 2010
hvor finder jeg så lige sådan en henne ?
aug 2007
Google søgning "hundeluftning københavn" :
http://www.google.dk/search?source=ig&hl=da&rlz=1G1TSEH_DADK380&q=hundelufter+k%C3%B8benhavn&aq=3&aqi=g10&aql=&oq=hundelufter&gs_rfai=
Der kommer en del gode hits:)
aug 2007
Jeg har ikke bare brug for en hundelufter, men en hundepasser. En der kan aflaste mig lidt pga. personlige årsager.
Mette.
Dejligt at finde en man tør overlade sin(e) guldklump(er) til
jan 2010
tusind tusind tak for linkene
jeg kan mærke at det er løsningen hvis jeg skal opereres , specielt den hjemmeside med kørsel til skov og strand og individuelt program.
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
maj 2007
Ja, hende turde jeg nok også overlade mine hunde til.....*GG*
"Min guldklump" er Fie.......... "Team Hopla"..... Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, når hun rejser:-((
aug 2007
Jeg bor i Kolding
mar 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.306
så har selv samme problem ang laika hvis vi skal noget ..
så det bliver nok pension hvis det er selv om jeg ikke er meget for det ..
feb 2008
Følger: 115 Følgere: 112 Hunde: 5 Emner: 105 Svar: 2.305
aug 2007
Ja det er træls. Jeg har intet imod at min hund skal i pension, når jeg skal noget. Vi har fundet 2 rigtig gode pensioner, som vi bruger jul og nytår. Det er bare fordi pensionsophold kræver planlægning. Her i højsæsonen kan de jo slet ikke tage flere hunde ind.. og slet ikke bare for 1-2 dage.
Hvil i fred.....
Det lyder godt at de kan lade sig gøre:) Jeg må lige overveje det lidt mere.
Pasning af hund - privat?