{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

Hunde og smerter {{forumTopicSubject}}

Så har walle været til kiropraktor efter hun blev kørt ned for et år siden. Først nu har vi fået clear til at få hende knækket igennem på grund af de grumme brud hun pådrog sig.
Men kiropraktoren sagde at hendes bækken sad -ikke mindre , end 2,5 cm skævt.
Derudover var hendes nakke og ryg selvfølgelig også påvirket.

Nova blev rettet og Funky var der ikke noget på.

Men det ledte til tanken om at nogen hunde kan gå et helt liv med smerter som man aldrig opdager fordi de er så gode til at lade som om de ingen har.

hvad gør i for at forhindre jeres hund har unødige smerter?

Jeg massere mine 1-2 gange om ugen, strækker dem ud og får dem tjekket af kiropraktor hvert halve år hvis de ikke viser synlige tegn.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde og smerter
  • #1   3. jun 2010 ved godt man ikk kan sammenligne de smerter dine hunde har og så med de småting mine hunde har prøvet... Men min tæve skriger af smerte over det mindste, hvorimod min hanhund ALDRIG viser hvis noget gør ondt... Så tror godt de kan skjule det til en vis grad...?

  • #2   3. jun 2010 Jeg går til massage hver 4. uge med Malou, og udover det får hun jævnligt et tjek hos dyrlægen.
    Her bliver der spurgt ind til hvordan dagligdagen forløber.
    Går hun uroligt rundt, har hun svært ved at holde sig, spiser og drikker hun normalt etc. Dyrlægen afslutter så med en fysisk undersøgelse, hvor hun bliver trukket i alle leder og kanter. Der er endnu ikke kommet en lyd fra hende, men man kan se, når det lige gør avs.
    Jeg er nu også af den overbevisning, at jeg kender min hund så godt, at jeg kan se, når hun har ondt.
    Mvh Pia


Kommentér på:
Hunde og smerter

Annonce