{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  foder dyrt/billig.
  • #1   31. maj 2010 Det kunne godt være spændende =)

Hvilken vinkel tager du det så fra?

Er det en undersøgelse for indhold? Pris? Eller noget helt 3.? =)

• #3   31. maj 2010 Kunne være spændende at stille det dyre kvalitetsfoder foder op mod ex PetCurean NOW! med det billge foder Chappi fra supermarked også dem begge mod BARF.

Hvis man må ville jeg ernormt gerne læse afhandlingen *S*

• #4   31. maj 2010 Jeg tænker: som jeg ser hvad folk skriver er der rigtig mange der fodre med hills eller roayl canin..
    af billigt foder er der det der fra lidl, til 50 for 10 kg, det ku være spænden:)

• #5   31. maj 2010 ninna. ja jeg ville stille det op med hensyn til indhold. tage vare deklerationer og se på hvad det egnetlig indeholder i forhold til hinanden. og derefter i forhold til hvad man så giver for det.
    inspireret af den udsendelse om at det dyre og det billige er det samme:)

men ja. i må gerne læse det når det er færdig:)

• #6   31. maj 2010 hvis der er nogen der har lyst til at tage billeder af deres varebeklaration på det foder i foder med og sende det til mig ville jeg da bliver glad:)

• #8   31. maj 2010 michelle - hvad vil du så gå ud fra med råfodring?

Meget spændende =)

• #9   31. maj 2010 kan godt være jeg skal søge dem på nettet. og det billige må jeg så bare købe noget af.:)'
    jeg vil gå ud fra med hensyn til f.eks fedt indhold, og det med der er nogen som bruger grøntsager ved siden af. og måske hvis det ikke er for svært at finde om, så noget med vitamin og sådan noget;)

• #10   31. maj 2010 Mihelle - Synes bestemt du skal gå ud fra en bestemt metode (der er jo utallige forskelle på om man er tilhænger af grønt, tilskud og hvad har vi)..

Derfor er det lidt besværligt at sammenligne, det er jo ikke 1 kødtype når man råfodrer som det jo er når man fodrer med tørt. Og fedtindhold er nøjagtig hvad man selv tilsætter når man råfodrer =)

Pas godt på, der er en del faldgrupper i den sammenligning, men god vind med det - utrolig spændende =)

• #11   31. maj 2010 ja. jeg har fundet en metode jeg vil gå ud fra. men er en smule i tvivl om det bliver for svært. men i kender til en god metode må i meget gerne sige til:)

• #13   31. maj 2010 har tænkt mig at tage hills eller royal cannin. men har lige kigget på deres sider, og syntes det er svært hvilket slags jeg skal vælge. det skal jo være så "normalt" som muligt for at stille det op mod det billige som ikke har alle de forskellige til forskellige krav.
    det skal være voksen foder.

• #14   31. maj 2010 havde ogsåsom det billige tænk mig at tage de der helt små mærker. det man kan få i superbrugsen. dyrlægens eller hvad det hedder.

Kommentér på:
foder dyrt/billig.

Annonce