{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

det er sgu ikke let {{forumTopicSubject}}

Lang og undskyld stavfejl. håber i kan læse og forstå det

igår stod mig og kæresten sammen med vores hund... ovre ved bilen.. en af person som kender ham kommer gå over til også og de hils på hinanden før.... men denne gang begyndte han knurre og bide ud efter ham, jeg var hurtigt oh træk ham væk, og gad ham stor skideballe, for det skal han bare ikke gøre...

der sket heldig vis ikke noget, han blev ikke ramt.... men var helt i chok hvorfor gjord han det, for tænkt først barnvogn står helt der over så det var ikke derfor.. men gik bare tænkt hvad sker der..

og i sær fordi min holdning har været hvis min hun bider så kan stole på ham og så må sige farvel til ham uanset hvor hårdt det er.....men regener heller ikke med at stå med denne beslutning.... for tænker hvem er næsten kan det være vores datter på 8 mdr... men han har jo aldrig gjort noget før...

så helt rundt på gulvet.. min dejlig hund, skulle jeg miste ham nu...

men tænkt så da gik aften tur med ham..hvad var det er sket..
og kom i tænke om manden have jo rør i hånd, som han gik og klappe i den anden hånd og tænker...........er det muligt at min hund har følt sig truet ef ham og ville beskytte os...??????????????

og kan han været i ubalance da han have det skidt og have kaste op...???

hvad vil i gøre... og hvad mener i????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det er sgu ikke let
  • #1   31. maj 2010 Jeg kan sagtens læse hvad du skriver.
    Sikke en dum oplevelse. Man bliver så forskrækket.

Jeg tror din hund har følt sig truet / usikker.
    Det er da helt klart noget du skal være opmærksom på i fremtiden.
    Hvis det var min hund ville jeg ikke aflive for det, men være mere obs på hvilke signaler hunden kommer med inden der sker noget. Måske kan du nå at få hunden væk før det evt. sker igen

• #2   31. maj 2010 ja det var sgu en forskrækkelse... og er altid meget obs på min hund... og grund til han ikke fik bidt ham var fordi jeg hørt ham knurre og træk ham væk...

men har også i de om han må ølt sig truet af ham... men føler et eller andet sted at min tilid til ham bare kom helt i bund..... og blev sgu ked af det...... også fordi når han får skideballe er han helt ned, og vil slet ikke snakke... det først på aften hvor jeg gik ned med ham han vil snakke igen....

• #3   31. maj 2010 Hvis han har gået med et rør, som han har slået sig selv i hånden med, kan din hund sagtens ha set det som en truende adfærd.
    Jeg ville ikke lade min hund aflive pga af denne episode, men jeg ville være obs på hans signaler i fremtiden. Måske har han signaleret at han var utryk, men du har måske ikke nået at se det.

• #4   31. maj 2010 Tror nu mest på den har føltsig truet, måske samtidig haft det skidt.
    Hold øje med hvordan han reagere , og vær obs på ham. Pas på ikke og vis du er nervøs for hvad han kan finde på, da hunden kan mærke du er nervøs. Den ved bare ikke hvorfor, og vil reagere på din nervøsitet.

• #6   31. maj 2010 oki... det var også det vi kom frem til mig kæresten i går, og sær med det rør, beroligt os lidt fordi han passe jo på os og især mig i øjeblikke.... jeg vil i fremtid holde øje med ham.... og være opmærksom på ham tegn selvfølgelig...

men det ret høre andre synspunk på tingen... for den hårdste beslutning kan jo gøre en blind jo.. og han er jo min dejlig dreng. som jeg vil være ked af miste...

tusinde tak for jeres vundinger....

hmmm manden som han knurre af blev også chokke og forstod det ikke... vil i går ovre til ham og fortæller hvorfor dette muligt er sket????? eller hvad

• #7   31. maj 2010 det gør jeg også fordi han passer rigtigt meget på "lillesøster" som han gjord fra dag nr 1 og han er så glad for hende... men barnvogn stod 10 meter væk fra os i læn pga regn. men det var lige min første tanke, for så have haft forstålse med det sammen..........
    men den var jo stykke væk.

• #8   31. maj 2010 For ca 1½ år siden, mødte jeg nogen af min søns kammerater da jeg var ude og lufte Anubis. De kom over og ville hilse på hunden og det var helt okay. Lige pludselig satte Anubis sig tæt op af en af de unge fyre og begyndte at gø truende. Jeg stoppede ham og var temmelig overrasket over hans opførelse. Drengene tog det heldigvis roligt. Desværre oplevede jeg samme adfærd fra Anubis når mine børns venner kom på besøg. Anubis stoppede dem i døren og satte sig helt op af dem og gøede. Meget ubehageligt. Jeg gik min søn på klingen for at finde ud af hvad der kunne være sket. Det viste sig at han havde taget Anubis når jeg ikke var hjemme og havde sagt " tag manden " til ham, når han skulle vise sig overfor sine venner ( Anubis og Isis er trænet begge i forsvarsarbejde). De næste mange uger, fik ungernes venner godbidder i hånden inden de kom indenfor og mødte jeg dem på vejen, fik de også lige et par godbidder de kunne give til hundene. Vi har ikke haft problemer siden.
    Så få ham gutten til at komme på besøg over hos jer og lad ham give din hund nogle godbidder.

• #9   31. maj 2010 Synes godt i kan fortælle manden hvorfor jeres hund måske reagerede sådan, måske han lunne ære noget samtidig. Men jeg tror nu også sagtens han har kunnet prøve at forsvare lillesøster. Vores gamle hund passede virkelig meget på os da vi var små. Selvom barnevognen stod meget langt væk, så passede han på os. Måske fordi den stod indenfor syns rækkevide, og han viste at en af os lå i den.

• #10   31. maj 2010 oki...men man blive sgu chokke... nu arbejder jeg med dyr hverdag da jeg er dyrpasser og ved dyr gør nogen gang ting som kommer bag på ind... men dette her det chok, og lige pludselig står over for sin egne holdning. men som sagde til kæresten jeg er nød til vide hvorfor.. og tænkt og tænkt og om aften kom det med med det rør...... men følger sgu min tillid kom i bund på ham..

Kommentér på:
det er sgu ikke let

Annonce