{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.252 visninger | Oprettet:

Så kommer min værste dag også :o( {{forumTopicSubject}}

Efter længere tids sygdom med ryson har jeg valgt at lade ham få fred på Tirsdag.

Det er en utrolig hård tanke og det gør utroligt ondt at se realiteterne i øjene.
Men jeg ved inderst inde at det er det bedste for ham....

Jeg har nydt weekenden med ham. Og har rundt regnet tudet siden i Fredags.....

Jeg har i dag prøvet og forklare William at hans elskede hund ikke kommer med hjem igen fra Dr. dyr. Han virker til at have forstået det sådan nogenlunde. Men jeg ved det bliver ligeså hårdt for den lille dreng at miste sit elskede kæledyr.

Til alt har jeg Bella endnu og det er jeg lykkelige for.
Men den store sorg og al den smerte der ligger i mit hjerte ved bare tanken om at det sker på Tirsdag gør så forbandet ondt......

Jeg kommer til at savne min elskede hund af hele mit hjerte !

Leder ikke efter med ynk, havde bare brug for at komme ud med mine tanker lidt. Det jo enhver hundeejers maridt at tage den smertefulde beslutning.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kommer min værste dag også :o(
  • #1   30. maj 2010 Sender dig mange varme tanker, det er frygteligt at skulle sige farvel til sin bedste ven..

  • #2   30. maj 2010 Føler med dig. Trøstefram herfra.

  • #3   30. maj 2010 Tak skal i have...

    Ja det er bare så skide svært..... Men det er det bedste for ham. Nu skal op til alle de andre himmelhunde og være.....


  • #5   30. maj 2010 Herhjemme taler vi ind i mellem om, hvor langt vi vil strække den, hvis uheldet skulle være ude. Jeg elsker mine hunde så ufatteligt højt og har svært ved at forstille mig et liv uden dem ( selvom jeg godt ved at den tid kommer ). Nu er de begge brugshunde og bliver brugt til det de er avlet til, så hvis de kommer til skade og ikke længre kan fungerer som brugshunde, så er der vist kun en vej for dem. Deres psyke er bare ikke til at kun komme ud og gå tur og så ellers bare være hyggehund.
    Synes det er fint at du ikke bare lader ham leve for din og din families skyld. Vi skylder vores hunde at gøre det bedste for dem.


  • #6   30. maj 2010 jeg føler i den grad med dig. Har selv lige været igennem det samme, dog med en noget ældre hund.
    Men man bliver aldrig klar til at tage afsked, og når først datoen er sat, er ventetiden pinefuld. Vi prøvede ikke at være kede af det for hundes skyld, så han ikke skulle ane uråd, men det var virkelig svært.
    Han blev aflivet på dyrlægens teasse. Lyset i hans øjne var slukket, men han logrede med halen til det sidste. Først da han havde fået bedøvelsen, gav vi tårene frit løb (og nu tuder jeg igen)
    Nej, man bliver aldrig klar til at sige farvel, men jeg er ikke et sekund i tvivl om at tidspunktet var det rigtige.

    Husk at du gør det for Tysons skyld, og nyd de sidste dage med ham.


  • #7   30. maj 2010 Jeg ved inderst inde i hjertet at det er det rigtige jeg gør.

    Der er ikke mere liv i hans øjne, han har ikke den samme glød mere.... Jeg kan se hans øjne fortæller mig han gerne vil have fred......

    Jeg har hele tiden vidst den dag her ville komme. Og jeg kan stadigvæk huske hvor ondt det gjorde med ine forældres hund......

    MEN det er og bliver noget af det værste indtil d.d
    Selvom jeg ved det er det bedste.......

    Han skal ikke lide, så nu vil vi nyde de sidste par dage med ham. Men jo tættere man kommer på selve dage jo hårde er det godt nok..... Og ja ville slet slet ikke græde men jeg kan bare ikke lade være. Han har fulgt mig i tykt og tyndt i de år jeg har haft ham.....


  • #8   30. maj 2010 Åh, hvor jeg føler med dig. For et stykke tid siden sagde vi farvel til vores tæve, det var slemt. Men heldigvis har vi vores lille pekingeser, havde han ikke været der, havde det været meget værre.
    Og hold fast i tanken om, det er det bedste for ham!


  • #9   30. maj 2010 Cat F- ja han er skøn med sine rynker..... og deller.....

  • #10   30. maj 2010 Varme tanker herfra.. Nyd den sidste tid med ham.. Knus herfra smiley

  • #11   30. maj 2010 I er bare så søde herinde......

    Mange tak for alle jeres ord........ Det var varmer og trøster meget..............


Kommentér på:
Så kommer min værste dag også :o(

Annonce