1.017 visninger
|
Oprettet:
Skal jeg lade dem hilse - eller? {{forumTopicSubject}}
Jeg er lidt i tvivl - vi er jo igang med at lære Kayla, at nye ting, steder, mennesker osv ikke er så farlige. Jeg havde overvejet at prøve at tage Kayla med på en lille gåtur i morgen, igennem byen, eventuelt bare sidde med hende på tovet og kigge.
Men folk vil jo så gerne hilse, og ih og åh - men jeg er i tvivl om, når hun stadig er bange for nye mennesker, om jeg skal sige til dem at de helst ikke skal hilse på hende (og hvordan gør man lige det, på en pæn måde), eller om hun har godt af, at fremmede kommer stille og rolig hen og hilser? Eller hvad er bedst, for at hun ikke bliver "skræmt" mere end hun er??
jul 2004
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 6 Emner: 162 Svar: 1.336
Altså hvis folk spørger siger du jo bare nej længere er den ikk ejg spørg aldrig nogen om sådan noget holder normalt altid hunden til mig medmindre det er venner eller familie
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.686
Men hvis du ikke vil have det, så siger du bare pænt nej, når folk spørger.
dec 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 179
jul 2004
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 6 Emner: 162 Svar: 1.336
Ellers siger du bare helst ikk da hun er meget utryk ved nye mennesker
dec 2009
Men tak for alle jeres råd - var bare i tvivl, om hvordan man tackler sådan noget, da jeg allerede har oplevet to mennesker som kom flyvende ud af ingenting og sagde hej.
Men jeg tror vi vil begive os ind i byen i morgen - og så må vi se hvordan hun tager det
dec 2009
Din historie med den gamle dame kender jeg godt til - Kayla har også prøvet noget ligende, med en mand der nærmest var ved at blive kørt ned, fordi han pludselig kom løbende ud af hans have, tværs over vejen, og før jeg viste af det, havde jeg en hund som løb rundt om mig, fordi hun simpelthen blev så forskrækket! - Men jeg krydser fingre for, at kayla ender med at være så tryg som du fortæller din hund er
dec 2009
dec 2009
Men mange tak
dec 2009
Men ja, det er jo helt op til hende om hun vil snakke med folk eller ej - hvis hun trækker sig væk, er det bare det.
Det er super dejligt at høre jeres historier, det giver mig håb for at det hårde arbejde nok skal betale sig
Skal jeg lade dem hilse - eller?