{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

hun piver rigtig meget ? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen..
Vores Sbt hailie piver rigtig meget, og det er ligegyldig om vi lige har været ude og tisse, eller hun har fået mad .. Hun for masser af opmærksomhed, og er med i næsten alt hvad jeg laver ..
Jeg undre mig hver gang over hvad det kan være ?
For så går jeg en lang tur med hende og giver hende mad og når vi kommer hjem går hun igang igen ..
Jeg prøver at putte med hende, og lege med hende og så stopper hun, men med det samme man stopper igen, går hun igang igen ..
Har tænkt på om det kan være kedsomhed ?
Har i nogen ideer om hvad det kan være ?

Skal lige sige at hun ikke skulle have ondt nogen steder, da hun er blevet tjekket over alt ..

Mvh Carina - Hailies mor .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hun piver rigtig meget ?
  • #1   26. maj 2010 Opmærksomhed.. og hver gang hun piver giver du hende det... så når man har succes med noget, så gør man det igen.

• #4   26. maj 2010 hmm... hvor gammel er hun helt præcist? har hun været i første løbetid endnu? er piveriet noget hun er begyndt på for nylig, eller har hun altid gjort det?

• #5   26. maj 2010 Jeg har også selv den ide at det er for meget opmærksomhed ..
    Hun er 9 mnd, og har været i første løbetid, så det er ikke det ..
    Jeg er måske også dårlig til at sige "Hva nu lille skat" eller "Hold nu mund" og i har nok ret i at det giver hende for meget opmærksomhed ..
    men det er bare svært, når det er mor's lille pige ..
    Men jeg må prøve at lade være med at sige noget når hun piver ..
    Men plejer også at ignorere hende når hun gør det, men når hun gør det så meget bliver jeg nærvøs for at der er noget ivejen ..

• #7   26. maj 2010 jeg tænkte heller ikke nødvendigvis løbetid, men mere noget teenage-hormon-forstyrrelses-overgang som kan gøre hende usikker og uselvstændig i en periode. men det kræver at det ikke er noget hun har gjort hele tiden?

tror også løsningen må være at 1. ignorere det 2. tilbyde noget aktivering i form af et gnaveben eller lignende for at aflede hende.

• #8   26. maj 2010 jamen hun har altid gjort det lidt, men det sidste stykke tid er det blevet værre ..
    så kan også være du har ret smiley ..

jeg vil prøve jeres råd, og håbe det virker ...

• #9   26. maj 2010 har prøvet den med tykke ben, men når hun har gjort det i 5 min piver hun igen ...

• #10   26. maj 2010 Man gamle RR pev også hele tiden, prøvede at gøre alt, men intet hjalp.. Tror bare han snakkede meget og jeg vænnede mig såmænd til det smiley

• #11   26. maj 2010 staffen er en meget snakkede race

Babe ligger osse og piver hvis ikke lige jeg giver hende opmærksomhed

her hjælper det ikke at ignorere

hun bliver bare ved og efter et stykke tid begynder hun at gø og klatre op på mig.

eneste jeg kan gøre er at sige NEJ når hun begynder

• #12   26. maj 2010 Janne H :
    Tror også at det er det hailie gør, for hun kommer også og mysser mig helt vildt i hovdet efter nok tid med piven ..
    og havde hørt at de snakkede meget, men trode dog ikke at det var mere eller mindre hele tiden smiley ..

• #13   26. maj 2010 hehe

jo stortset

Babe holder mund når hun sover og æder

• #14   26. maj 2010 et ord..

opdraglese

• #15   27. maj 2010 Janne H : Ja det lyder meget som med hailie smiley ..
    ignorerede hende igår når hun pev, og stoppe forholdvis hurtigt igen ..

Harley : Jeg vil nu sige at hun er godt opdraget, så vil ikke sige det er det .. Har ikke lavet andet end at træne med min hund ...
    Og hun høre efter et nej i ALLÉ andre sammenhæng ..
    Så tror ikke det er problemet ... Tror bare hun keder sig engang i mellem og det er hende måde at få min opmærksomhed ..

Kommentér på:
hun piver rigtig meget ?

Annonce