{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.133 visninger | Oprettet:

Blod fra øre - HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg er ret frustreret lige nu, jeg passer nemlig min venindes hund og da jeg vågnede her i morges så jeg noget blod der hvor hunden havde ligget. Jeg undersøger hende og ser det kommer fra venstre øre - det er ikke sådan det styrter ud, men der er noget størknet blod og der er intet sår at se, det liger det kommer inde fra selve øret!
Hun er en 4 årig gammel chihuahua blanding.
Hvad skal jeg gøre? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blod fra øre - HJÆLP!
  • #1   26. maj 2010 Ring til dyrlægen

• #2   26. maj 2010 Okay smiley Det vil jeg så gøre.
    Tak.
    Håber altså virkelig bare ikke det er noget alvorligt!

• #3   26. maj 2010 Nej, det ville ikke være godt. Har du en aftale med din veninde om hvad du skal gøre i den situation at den skal til dyrlægen

• #4   26. maj 2010 Det kunne meget nemt vaere oeremider og det skal behandels.. ved oeremider kloer de sig nemlig rigtig rigtig meget g kan goere skade paa sigselv fordi det kloer saa meget..

og som hele R spoerg har du en aftale med din veninde om hvad i goer hvis den skal til dyrlaege?
    Jeg selv faar min hund plus hvalpe passet af en ven og han har faaet at vide at skulle det vaere noedvendig at tage afsted med den lille af dem saa maa han goere det.. smiley

krydser finger for det ikke er slemt smiley

• #5   26. maj 2010 Hej igen. smiley
    Min veninde gav mig hendes dyrlæges nummer til nødsituationer. Og jeg kiggede øret igennem igen og der er en lille rift langt inde. Hun klør sig også meget i det øre.
    Jeg ringer til dyrlægen nu, den ligger vidst kun 5-10 minutter her fra så tror lige jeg smutter derover for en sikkerheds skyld. Så får hunden også en morgen tur, hun ser ud til at være ivrig efter at komme ud.
    Tak for svarene! smiley

Kommentér på:
Blod fra øre - HJÆLP!

Annonce