{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Voldsomt næse blod! {{forumTopicSubject}}

Puha her i morges da min søn på 17 stod op , kom han ned og havde fået næseblod (det døjer han med når han er lidt snottet) . Og det begyndte at blive ret voldsomt , vi kunne ikke rigtig få det stoppet. Det kom både ud af næse og mund ,, føj! Nå men efter ca 40 minutter får vi det stoppet og min store knægt på 20½ og ham med næseblodet tog på Htx... Efter tre kvarter står de så hjemme igen , nu var det mega voldsomt det næse blod og jeg ringer fluks til lægen. Og han ordner det sådan at han kan køres direkte op til øre/næse/hals lægen , med et håndklæde for næsen kører min store søn ham så .. jeg skal jo være hos mine dagplejebørn!
Nå men der oppe får de det så stoppet , men lægen vil ikke brænde ham i næsen da han ikke helt kunne se hvor det kom fra blodet..HMM! Han er nu kommet hjem og skal hvile sig lidt , men skulle bare komme med det samme hvis det startede igen ... sikke en formiddag ! PUHA
Nogle som osse døjer med det ? eller har fået gjort noget ved det??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Voldsomt næse blod!
  • #1   13. nov 2007 næhh, men et godt tip...tryk på lillefingerneglen i 5 min. det stopper blødningen....i hvertfald når det bare er småting

• #2   13. nov 2007 Her ved øre /næse /hals lægen sagde han skulle trykke på næsen , men så stod det bare ud af hans mund i stedet ...Hmm klamt

• #3   13. nov 2007 puhaa ja, det var da voldsomt

• #5   13. nov 2007 Ja , jeg forstår ikke helt hvorfor ham lægen mente at han IKKE ville brænde! Meeen han sagde han ikke kunne se hvor det kom fra , og hvis han brændte og det var det forkerte sted ville det blive voldsomt næste gang måske endda mere end denne gang . (syntes nu ikke det kan blive værre da ) Hele badeværelset lignede et slagtehus

• #6   13. nov 2007 Jeg synes I skal insistere på at få en ordentlig undersøgelse, så man kan finde ud af hvor og hvorfor blødningen opstår, når det er så voldsomt som du skriver.
    Har prøvet at vågne midt om natten ved at manden lå og var ved at blive kvalt mens han sov. Men det var jo i de gode tider inden vores såkaldte velfærd blev sat i system, og den velfærd som var den gang gjorde, att du kunne regne med en ordentlig behandling på sygehuset.
    Så han blev brændt det rigtige sted, og har ikke siden haft næseblod.
    Så op og kræv din ret. Og tænk lige over det når du sætter dit kryds i dag.

• #7   13. nov 2007 Min veninde led meget af det.. Hun fik brændt næsen 5 gange.. og isset den før det ville stoppe.. nu er der ikke noget mere..

• #8   13. nov 2007 Ja , men nu kunne jeg jo ikke selv være hos lægen sammen med ham , da jeg ikke kunne få fat i KOMMUNEN så nogle kunne se efter mine dagpleje børn mens , typisk ! Når man er dagplejere er man nødt til at ha back up fra andre , min mand ligger ude med sit job til hverdag og kan derfor ikke træde til med kort varsel .. godt jeg havde min store søn.

• #9   13. nov 2007 Det var også over flere gange.. Det var i perioden 6måneder..

Kommentér på:
Voldsomt næse blod!

Annonce