{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.818 visninger | Oprettet:

WolfsBlut - Foderpiller (størrelse) {{forumTopicSubject}}

Hej hej! : )
Ja nu er jeg altså godt irriteret må jeg indrømme... (!!)

Mine hunde får WolfsBlut tørfoder og jeg har prøvet mig frem med forskellige varianter.
- Desværre er de fleste varianter med store foderpiller, som min chihuahua har ret svært ved at tygge (derfor ikke noget jeg vil fodre hende med).

Varianten ''Wild Duck'' vidste jeg fra tidligere køb, havde nogle ret små foderpiller som hun nemt kunne tygge.
Derfor bestilte jeg for nogle dage siden 2 sække af dét (+ en sæk med Cold River, da den variant også skulle have små piller).
NU modtager jeg så alle sækkene og varianterne har STORE foderpiller - Samme størrelse som de andre varianter OG helt kvadratisk firkantede (de tidligere piller var små og flade)! Iihh... smiley

- Så nu ser det så småt ud til at jeg må opgive WolfsBlut, nu hvor de har ændret størrelsen på alle varianter!
Jeg er kanon skuffet, da jeg vidste hundene var glade for ''Wild Duck'', men det fungere nu heller ikke pga. størrelsen? Suk..

Hmm, hjælp...
* Kan/må de godt bare ændre størrelsen på pillerne uden at informere omkring det (foderpillen er ca. 5 gange større end den plejer)?
* Kender I til noget foder uden korn, soya mv. med SMÅ foderpiller (Fx Acana?)?
* Hvad synes I om produktet "Fish4dogs, small bite" ( http://www.safedogshop.dk/product.asp?product=807)?

På forhånd tak for jeres svar :')

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  WolfsBlut - Foderpiller (størrelse)
Kommentér på:
WolfsBlut - Foderpiller (størrelse)

Annonce