Hjælp til råd om bette fyr {{forumTopicSubject}}
Jeg mangler lidt hjælp til en lille hund!
Jeg passede en lille 5 mdr jack russel og den har fået en ny ejer (først en familie med 3 små børn - så internat - så i 14 en ældre herre og så til mig i 2 weekender - ny ejer har haft ham i lidt over en uge)
Han var ikke renlig så det trænede jeg med ham. Men ny ejer har nu problemmer med at tisser i hendes seng og det er ved at tage pippet af hende.
Jeg tænker lidt at han er allerede som 5mdr blevet svigtet så meget, om han søger opmærksomhed eller om der kan være noget andet. (men selvfølgelig skal han jo aller først ind i en rytme hos ny ejer, men inden hun opgiver ham).
Kan I ikke hjælpe lidt for jeg syntes det er så vældigt synd for denne bette fyr.
Hvad skal hun gøre og/eller hvad kan hjælpe ?
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.054
dec 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 4 Emner: 58 Svar: 652
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 98 Svar: 423
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 236 Svar: 9.475
TID
TRYGHED
TRÆNING
så skal han nok komme med:-)
okt 2008
Følger: 33 Følgere: 34 Emner: 122 Svar: 4.460
jul 2007
Følger: 2 Emner: 8 Svar: 26
Jeg syntes også det er mega synd og har aller mest lyst til at få ham herhjem igen og det bliver også løsningen hvis hun opgiver ham - han er virkelig en skøn hund. Men problemmet er så bare at jeg får enhvalp her i aug som jeg skal træne schweiss med.
Men mener I at når de kommer op I de bløde gemaker så har de tildenser til at tisse der eller hvordan skal det forståes?
Dejligt med råd - flere er velkommen
Hjælp til råd om bette fyr