{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

Camilla K
Camilla K
Følger: 2 Emner: 8 Svar: 26

Hjælp til råd om bette fyr {{forumTopicSubject}}

Jeg mangler lidt hjælp til en lille hund!

Jeg passede en lille 5 mdr jack russel og den har fået en ny ejer (først en familie med 3 små børn - så internat - så i 14 en ældre herre og så til mig i 2 weekender - ny ejer har haft ham i lidt over en uge)
Han var ikke renlig så det trænede jeg med ham. Men ny ejer har nu problemmer med at tisser i hendes seng og det er ved at tage pippet af hende.

Jeg tænker lidt at han er allerede som 5mdr blevet svigtet så meget, om han søger opmærksomhed eller om der kan være noget andet. (men selvfølgelig skal han jo aller først ind i en rytme hos ny ejer, men inden hun opgiver ham).

Kan I ikke hjælpe lidt for jeg syntes det er så vældigt synd for denne bette fyr.

Hvad skal hun gøre og/eller hvad kan hjælpe ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til råd om bette fyr
  • #1   11. maj 2010 Tror hun skal give ham tid.. Han har allerede i sit meget korte liv, været mange forskellige steder. At han tisser i sengen kan jo være fordi han er utryg og lige skal have lov at falde til.

• #3   11. maj 2010 Jeg tror han er utryg og derfor føler sig mest tryg ved at besørge i hendes seng. Jeg ville lukke døren til soveværelset og ellers fortsætte med en god portion tålmodighed med renlighedstræning som hos små hvalpe.

• #4   11. maj 2010 Camilla K; Jeg ved ikke hvorfor han tisser i sengen, men det kan ikke være fordi han er utryg, og ikke faldet til. Min tæve på 7 mdr gør det samme hvis hun kommer op i sengen, hun er renlig, hende har jeg haft siden hvalp, og hun er faldet til. Så vend hunden til IKKE at komme op i sengen. smiley

• #5   11. maj 2010 De 3 Tér:
    TID
    TRYGHED
    TRÆNING
    så skal han nok komme med:-)

• #6   11. maj 2010 han er tryg der....alle vores havlpe som kommer i sengen gør det:-((..håber han nu har fået en ejer som vil give ham den tid han trænger for klart han er utryg o forvirret hvor er det bare synd at skulle så mange steder på så kort tid får hlet tårer i øjnene

• Camilla K
    Camilla K Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 2 Emner: 8 Svar: 26
    #7   11. maj 2010 Ja da jeg havde ham rendte han meget ude og hyggede sig og jo han tissede også inde men mest 2 bestemte steder og det var jo så bare at holde øje med om han søgte de 2 steder.

Jeg syntes også det er mega synd og har aller mest lyst til at få ham herhjem igen og det bliver også løsningen hvis hun opgiver ham - han er virkelig en skøn hund. Men problemmet er så bare at jeg får enhvalp her i aug som jeg skal træne schweiss med.

Men mener I at når de kommer op I de bløde gemaker så har de tildenser til at tisse der eller hvordan skal det forståes?

Dejligt med råd - flere er velkommen

Kommentér på:
Hjælp til råd om bette fyr

Annonce